{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.200 visninger | Oprettet:

Mikail K
Mikail K
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 25

Alternativ til parabol???? Hjælp!!!! {{forumTopicSubject}}

Har hørt at der findes et alternativ til den store klodsede parabol...

Men ved ikke hvor jeg skal henvende mig, er der nogen der har erfaringer med dette, så venligst hjælp mig lidt på vej

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternativ til parabol???? Hjælp!!!!
  • #1   6. apr 2011 Tv igennem. adsl eller fiber ?

• Mikail K
    Mikail K Tilmeldt:
    jul 2010

#2   6. apr 2011 Skal bruge den til min dream box, problemet er at jeg af underlige grunde ikke må ha den der store klodsede parabol oppe hvor jeg bor...

Derfor har jeg hørt at der er alternativer men ved bare ikke hvor eller hvordan

• #3   6. apr 2011 boxer tv

• Mikail K
    Mikail K Tilmeldt:
    jul 2010

#4   6. apr 2011
    micma18 .

du fatter ingenting

læs tråden

• #5   6. apr 2011 så du mener ikke at boxer er et alternativ.... ???

• Mikail K
    Mikail K Tilmeldt:
    jul 2010

#6   6. apr 2011 Ikke når jeg skriver at jeg har en dreambox

• #7   6. apr 2011 Boxer er også for dyrt når man kan få parabol TV gratis...

Hvis du vil fange parabol signal skal der en parabol til. Der findes dog mere elegante skåle end dem man er vandte til, men de skal alle sidde udendørs og det er som regel det der er problemet.

• #8   6. apr 2011 Mikail: Man kan godt svare ordenlig, jeg mistede lige lysten til at hjælpe fordi du svarede micma sådan. God fornøjelse med at finde en løsning.
    Ingen hjælp herfra

• #9   6. apr 2011 Jeg giver Stig J ret, forventer man at få hjælp kræver det også en ordenligt tale måde....

Mikail K

Siden at du ikke MÅ have en parabol siddende, så skulle du må prøve at undersøge først, hvad der så ellers er tilladt der hvor du bor, for det ikke meget hjælp hvis vi kommer med alternativer, hvis det alligevel viser sig at det heller ikke er tilladt

Så undsøg hvad der er tilladt for at være sikker på at du får korrekte hjælpe.

Mvh. Dennis

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #10   6. apr 2011 måske forklar hvad du evt skal kunne se?

om du bare skal have tv3 til paradise hotel. eller om du skal kunne se arabiske kanler? der er jo en forskel..

• Mikail K
    Mikail K Tilmeldt:
    jul 2010

#11   7. apr 2011 Fint vi tager den forfra....

Og holder kammer tonen den her gang smiley

Problemet er at jeg bor i andelsbolig og har en fin stue lejelighed med en mindre have dertil...

En dag går jeg ud og investere blindt i en parabol 90 cm samt en dreambox, tilslutter det hele og det virker i den skønneste orden....

2 dage senere modtager jeg et brev fra andelsforeningen om at den skal ned med det samme...

Dvs at jeg har nogle dejlige naboer der har ondt i røven...

De siger det ødelægger udsigten med sådan en parabol...

Nu sidder jeg tilbage med en parabol med et års forud betalt abonnement til viasat plus alle de tyrkiske kanaler...

Derfor søger jeg et alternativ til den såkaldte parabol som ødelægger udsigten...

• #12   7. apr 2011 Har du overvejet en mindre skål? Jeg ved at Viasat har de der Miniparaboler.

• Mikail K
    Mikail K Tilmeldt:
    jul 2010

#13   7. apr 2011 Har haft det i tankerne, men det kræver at jeg har en skål der er stor nok til at tage både de tyrkiske kanaler plus dem fra viasat...

En helt anden problemstilling er at de naboer der er her er ikke ligefrem udlændinge venlige...

De er store tilhængere af "parabol Pia's" holdninger og synspunkter...

Ligeså snart de ser noget der ligner en rund skål der hænger på en stolpe, så går de i baglås...

• #14   7. apr 2011 Jojo, men hvis du ikke må have en parabol hængene så er den jo ikke længere smiley

• Mikail K
    Mikail K Tilmeldt:
    jul 2010

#15   7. apr 2011 Jo der er altid et alternativ, har hørt der skulle være noget på markedet der er en parabol men ligner alt andet end en parabol...

Og nu har jeg jo købt udstyret, og betalt abonnement et år frem, så vil ikke lade det gå til spilde

• Mikail K
    Mikail K Tilmeldt:
    jul 2010

#16   9. apr 2011 Alternativ er fundet og bestilt smiley

Det her kan naboerne fandme ikke brokke sig over, det ligner jo ikke engang en parabol, men den har de samme egenskaber...

Perfekt

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
    #17   9. apr 2011 Et link..??

Jeg tror nemlig at dine naboer vil klage selv om du ikke synes det ligner en parabol for problemet ligger meget sandsynlig ikke i at du har monteret en parabol men at du i det hele taget har monteret noget på væggen..!!

Dette er plot til info..!

• Mikail K
    Mikail K Tilmeldt:
    jul 2010

#18   10. apr 2011 Rasmus takker for bekymringen, men seriøst DET her kan næppe blive et problem...

Ligner i din vildeste fantasi ikke en parabol, plus den her skal ikke hænges op, den skal stå ved jorden og der trækker den fint har jeg fået forsikret mig...

Hermed kommer der et link:

http://www.netto-sat.dk/system/popups/popup_add_image.php?imagesID=325&bgsid=5uup0fec65i40e1rohi5jinlh6

Det er den hvide der står i busken....

Hvis folk har et problem med den, så er det ikke pga parabolen, så er det fordi de har et personligt problem!!!

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #19   11. apr 2011 den du linker til, kan umulight blive et problem. ligner jo nærmest en have-nisse. ihvertfald lige så grim i haven smiley hehe

ps. denne han linker til:
    http://www.netto-sat.dk/selfsat_h30d4_quad_lnb-p-1388.html?cPath=269_40_154

• Mikail K
    Mikail K Tilmeldt:
    jul 2010

#20   25. apr 2011 Jaa den er sgu ret genial indpakket smiley Som su skriver så kan den sammenlignes med en grim havenisse og den kan de umuligt have noget imod, da flere har en stående smiley

Den er bestilt, men desværre ikke dukket op endnu, valgte at købe den over tyskland, der spare man lige en del af prisen...

Så hvis man ikke har noget imod at vente lidt ekstra så skal man bestille den over tyskland smiley

• Mikail K
    Mikail K Tilmeldt:
    jul 2010

#21   1. maj 2011 Så er parabolen sat op, venter spændt på dommen fra mine åndssvage naboer

Kommentér på:
Alternativ til parabol???? Hjælp!!!!

Annonce