Elac sub 2050 {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har købt en Elac sub 2050, jeg tror det bliver et godt bekendtskab på sigt, men der er lidt opstartsvanskeligheder. Subben er app kontrolleret, en app som heder sub control 2.0.
Så jeg hører gerne hvis I er bruger her der har oplevet dette.
Når jeg åbner appen så tager det ofte lang tid for min mobil og Subben at connecte. Når de så har connectet, så kan jeg ikke gemme indstillingerne. Jeg har lagt mærke til at der står demo øverst i højre hjørne af skærmen, jeg kan dog ændre på indstillinger - dog uden de bliver gemt til næste gang.
Hvordan kan jeg få appen uden det er "demo"?
Jeg har en Huawei p20, og jeg ved der har været noget snak om at bluethoot i den model har haltet en del - noget jeg dog synes er blevet bedre.
Med håb om lidt hjælp herfra
Thomas
jul 2019
Følger: 14 Følgere: 57 Emner: 29 Svar: 1.822
nov 2018
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 10
Jeg fik i stedet en SVS SB 2000 Pro med hjem, den er blevet testet og fundet i orden.
Den store forskel på de to er Elac var Down firing og SVS er front firing, begge lukket kabinetter. Det jeg faldt for ved Elac var at (hvad forhandleren sagde) at den var nemmere at placere et vilkårligt sted grundet Down firing princippet.
Jeg har dog fundet ud af Subben skal stå på samme væg som tv + main speakers, så front firing er intet problem.
Efter det korte bekendtskab med Elac og det stadige korte bekendtskab med SVS, så er jeg dog ikke i tvivl om hvilken jeg synes er bedst - her vinder SVS.
Tak for svar, mvh
Thomas
Elac sub 2050