Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye højtalere (disko)
  • #1   27. jun 2006 nice nok casper.. men kan de små kasser virkeligt følge med de gamle?
    jeg kunne da forestille mig at der mangler lidt i subben

• #2   27. jun 2006 Tak.. de kan ikke helt følge med i lys styrke, men næsten! Til forsamlingshus størrelse er de faktisk bedre end dobbelt 18"erne... Der var ikke "rum" nok til de gamle kasser hvis de skulle folde sig rigtig ud, før de kom i haller/gym. sale.. Men de her små djævle levere mere "bas" og mindre bulder til de jobs vi sædvanligvis laver (forsamlingshuse) - de andre fik ting til at ryste og buldre til den slags, de her laver bund og "rigtig" bas smiley

• #3   27. jun 2006 Lys styrke ??!! Flot skrevet.. Der skal selvf. stå "lyd styrke"

• #4   27. jun 2006 Så går vi ind på lageret ved siden af vores smiley der har det firma vi arbejder sammen med lager, og de ligger inde med 8 bunde og 8 toppe magen til mine, så der skulle være god chance for at låne et par stykker når det er nødvendigt indtil jeg selv får købt flere smiley

Kommentér på:
Nye højtalere (disko)

Annonce