1.469 visninger
|
Oprettet:
Hvad er dette for nogle ? {{forumTopicSubject}}
Håber i kan hjælpe mig . Jeg har fået fat i nogle ældre Altec Lansing højtalere model 816A. Har efterfølgene lavet dem i stand så de ser helt nye ud igen. Men har et problem, jeg aner ikke om det er horn eller sub eller hvad det er for nogle??
Jeg har et elektronisk delefiler i mit rackskab som jeg bruger til dem. Forsøger at bruge dem som sub, men synes ikke det lyder ret godt, gør jeg noget forkert?
Sådan ser de ud: http://www.voiceofthetheatre.com/images/816A.1.jpg
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 Emner: 34 Svar: 702
feb 2006
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 5
Gad vide om jeg skal skifte den ud med en sub enhed og lave dem om til bundkasser ? - Det er jo nogle ret voldsomme kasser
sep 2007
feb 2006
sep 2007
feb 2006
Grunden til at jeg skriver inde på forummet, er fordi jeg mangler hjælp, ikke fordi jeg ved det i forvejen. Håber du forstår
feb 2006
Jeg har nemlig forsøgt mig lidt frem:
Har købt Behringer 2/3-vejs delefilter pluds ny forstærker til formålet.
Havde par 15" subs enheder til at ligge, prøvede at skifte dem ud med de Altec Lansing enheder de var født med. Synes det kom til at lyde nogenlunde, desværre med ikke ret meget kick-bas, men meget buller.. Flere timer efter med min behringer eq, kom de da til at spille ok, men stadig skuffet over der ingen kick er i bassen, men det giver jo sig selv som du skriver.
feb 2006
Hvad er dette for nogle ?