{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.847 visninger | Oprettet:

PS3 VS XBOX360? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg står og skal ha' mig enten en Xbox'360, eller en PS3. Men jeg kan ikke bestemme mig, så jeg ville høre hvilken i syntes er bedst og grunde, og grunden til hvorfor den anden er dårlig..

- spillet som nok skal blive spillet mest er Juiced'2. jeg er helt væk i det.

- Håber det ikke er for forvirrende detj eg har skrevet.(-:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PS3 VS XBOX360?
  • #1   19. okt 2011 Jeg har selv en PS3 og jeg er super glad for den.
    Den lever op til alle mine krav med Blu-ray afspiller som også kan afspille 3D, media center så jeg kan bruge den som streame af ALLE typer film og musik fra min computer til min PS3 og digitalt vider til min forstærker og op på fjernsynet.

De fleste spil som jeg spiller, kan man både få til XBOX og til PS3 dog med undtagelse af GT5 som er et must have spil for mig´.

Jeg tror på at en ps3 kan bruges mange år frem, på grund af alle de muligheder der er med den, og så det en framragene afspiller.

Derfor valgte jeg en PS3'er og fordi jeg altid har været PS fan.

Dette er slet ikke en hate til XBOX, fordi jeg tror absolut at det heltsikkert også er en rigtig god spillemaskine som på det plan er midst ligeså atraktiv som en PS3, men hvad er der så ellers ved en XBOX. Jahh det må jeg nok lade andre tale om.

• #2   19. okt 2011 Prøv og kig på de eksklusive titler der er til hver konsol og se om nogen af dem er mere værd end de andre. Det har ret meget at sige, hvis du vil spille på den, som du jo nok vil.

Jeg valgte også en PS3 - simpelthen af den grund, at den har Blu-Ray drev, og ja, så kan jeg godt li' controlleren.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #3   19. okt 2011 De har begge deres styrker og svagheder.. Det er 101% et valg du skal ta personligt på baggrund af hvilke spil du er til og controller / behov for bd drev osv....

• Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #4   19. okt 2011 ps3 fungerer desuden RIGTIG godt som mediacenter hvis du henter ps3mediaserver til din pc smiley

• #5   19. okt 2011 Jeg ville vælge PS3 frem for Xbox

- Minus på Xbox

- Ingen trådløs internet, uden at købe ekstra udstyr
    - Ingen Medie server
    - Ingen oplader til din controller
    - Problemer med varme
    - Ingen Blu-Ray
    - Der skal betales månedlige gebyrer hvis der skal spilles Online.

• #6   19. okt 2011 den nye xbox slim har indbygget trådløs . forbedret på mange områder iforhold til den gamle . kan godt være man skal betale for online men fungere også meget bedre . efter min mening . jeg har på mange punkter fortrudt jeg har solgt min xbox.

stod valget til mig og jeg ikke havde nogen konsol og skulle købe en blev det xbox og gør det også næste gang . men min mening

• #7   19. okt 2011 Jeg har både PS3 og XBOX360...

Vælger man PS3 er for den som vil have flest funktioner for færreste penge, som blueray, gratis online gaming.. PS3'en passer til personen som hygger sig i ny og næ med et spil og en god film..

Xbox360 er for gameren der går op i hvordan systemet er opbygget, mulighed for download af mange demoer, controller der er lavet til at ligge i hånden naturligt, gaming betalt online men bedre funktionelt end ps3.

Og ja som de andre siger så er der eksklusive spil til hver konsol, så kig igennem hvad der fanger dig mest, ved mig var det begge :D..

PS3 - Hyggespil og hyggefilm
    XBox360 - Gameren som ønsker en SPILLEkonsol smiley

• #8   19. okt 2011 Efter det i foræller mig, bliver det ps3, hvis man kan få 'juiced 2' til.. Som jeg stadig forsøger at finde smiley kan man ikke hente demo spil med ps3?

Tak for alle de gode svar smiley

• #9   19. okt 2011 jo kan man godt der er bare ikke lige så mange .
    vil lige pointere at jeg syntes bedst om xbox på de fleste punkter den nye er pænere end ps3. xbox controller er bedre end ps3. .pænere menu/brugerflade på xbox plus bedre live del på xbox.. det eneste plus ved ps3 er bluray drev.
    ps3 er en fin konsol ingen tvil. har selv en ps3 . men har haft xbox og savner den .
    også fordi forza er bare det federe end gt5.min mening .
    jeg ville tage xbox

juiced 2 til ps3
    http://www.coolshop.dk/catalog/product/52400-juiced-2--hot-import-nights--for-ps3

og til xbox
    (link fjernet)

• #10   19. okt 2011 Nicky J: Så er vi bare uenige, snakker ud fra hvad jeg har hørt, af de købere som køber ps3 og xbox. Og der er det ofte sådan - nørder = Xbox - PS3 - Hyggegamere :). Men kan jo også være jeg hører dårligt smiley

Men alt i alt er det jo en smags sag..

Men ikke for sjov jeg har begge, jeg var også forvirret, og en fuldblodet nørd smiley

• #11   19. okt 2011 kan du li bilspil (mener Juiced er bilspil, ikke sandt... ?) så er x-box et must... for så skal du have Forza 4... så kan du aldrig spille PS3 og Gran Turismo mere...

jeg har også begge konsoller, og jeg køber de spil som jeg skal spille online til min PS3... jeg spiller nu kun Battlefield 3 (beta indtil videre), FIfa og Forza Motorsport...

Forza motorsport 4 er pt det ultimative bilspil, GT5 ligner et arcade spil i forhold til, både grafisk, styring, udvalg af biler, lyd og realisme... det er ikke en smagssag...

den nye Slim version HAR indbygget trådløst internet... x-box HAR medieserver (jeg har da streamet både musik og film til min x-box), oplader kan du sagtens få, men følger ikke med (hdmi stik og diverse ting følger IKKE med når du køber PS3), varmeproblem har PS3 også - det er kaldet YLOD - selv wii har samme problem... og ja er skal betales for at vær online, 59kr i måneden, men det fungere bare så meget bedre end PSN... når PSN skal opdateres så lukkes det ned indtil det er færdigt, X-box live lukker IKKE ned når der skal opdateres...

mit råd til dig er:
    hvad har dine kammerater... har de x-box eller PS3... vælg den som dine kammerater har, for det er sgu sjovere at spille sammen online...
    er du til bilspil så er det klart X-box, der er ingen tvivl... vil du have en multimedie boks, så er det PS3... er du for nærig til at betale til online gaming og godt kan nøjes med noget der ikke er helt så stabilt, så er det PS3 (nu er det ikke vanvittig ustabilt PSN, man kan sagtes game på det, men det failer nu alligevel for meget...)

jeg skal gerne give dig en oplevelse i Forza motorsport 4 med rat & pedal sæt hvis du er fristet af x-box...

• #12   19. okt 2011 hej

Her er en test af 3 spillekonsoller i pogrmmet So ein Ding.

(link fjernet)

Så kan du høre lidt mere om dem.

• #13   20. okt 2011 Jeg ville også tage Xbox pga. ekslusive titler som Halo, Forza etc, og SPECIELT controlleren! PS3 Controlleren er voldsomt lille, og man holder kun godt på den hvis man lægger den i fingrene. Xbox controlleren kan man have i hånden smiley Også triggers på PS3 controlleren er elendige som bare fanden, de kører op under sig selv, og man mister grebet. Analog Stick er total malplaceret, det er tydeligt at se er de er placeret der fordi der var der der var plads på den gamle PS1 controller, der er ikke tænkt over det.

På en eller anden måde ser jeg ikke PS3 som en spillemaskine.
    Jeg har begge maskiner og spiller aldrig på min PS3, selvom jeg har 15+ spil til den. Bruger kun min PS3 til de mange ting folk allerede har skrevet smiley

• kenno
    kenno Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 165
    #15   20. okt 2011 Har det bedst med PS3'en, pga det ikke koster yderligere at spille online med sine venner.
    Samt kan ret gode lige nogle af de exclusive titler til ps3, samt mulighed for at kunne købe spil fra usa, da ps3 spil sjældent er regionlåst.
    xbox titler er som regelt låst til region.

men omvendt, xbox360, kan jeg godt lide forza, og alan wake.. som er exclusive dertil. men det er så det.

• kenno
    kenno Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 165
    #16   20. okt 2011 skal siges, har begge konsoller.

• #17   21. okt 2011 Man skal også lige indregne fanfaktoren i sådanne sammenligninger. Det er lidt ligesom Android vs. iOS folket. Nogen elsker og nogen hader.

Jeg har ikke haft en Xbox 360, men er super glad for min PS3 - men jeg er nok også det en længere oppe betegner som spiller på den for hyggens skyld. Det er måske med af nød end lyst, da man som familiefar har et tidspresproblem hvor man må prioritere sin tid.
    Blu-ray drevet er dog brugt en del.

Jeg har iøvrigt 2 PS3 maskiner - en i stuen og en i biffen.

Kommentér på:
PS3 VS XBOX360?

Annonce