{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

bajatin b
bajatin b
Følger: 2 Emner: 20 Svar: 25

hvor god er ps3 bluray {{forumTopicSubject}}

Hej gutter. Jeg synes jeg høre fra alle at den bluray afspiller der sidder i ps3 er en af de meget bedre på marked, som jeg har skrvet før, så leder jeg efter en der står for sig selv og har faktisk kigget på en denon og denne fra panasonic http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=628544&cks=ASS&assoc=84476DCC-9330-4E27-81A8-B134E45CBAB6

Jeg synes de skriver rigtig meget godt om den fra panasonic, men synes i det ville være dumt når jeg har en ps3?? dog ikke den nye slim model jeg har

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor god er ps3 bluray
  • Martin P
    Martin P Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 10
    #1   5. nov 2011 Uden at vide det med sikkerhed må jeg sige at jeg har hørt at drevet blev godt i forbindelse med fedtsugningen.. Dvs. da den kom som slim version, men det er ikke noget jeg har set dokumentere.

• bajatin b
    bajatin b Tilmeldt:
    apr 2009

#2   5. nov 2011 okay for jeg vil da ikke bruge feks 6000 kr på en bluray fra denon, hvis en ps3 slim er ligeså god til 1800:)...

• #3   5. nov 2011 Mht lydkvalitet så kan slim modellen bitstreame lydsporet til receiveren, så ja i min verden ville det være hul i hovedet og bruge mange penge på en bluray maskine.

• bajatin b
    bajatin b Tilmeldt:
    apr 2009

#4   5. nov 2011 Thomas. Jeg køre optisk fra ps3 til forstærker.. Nu har ejg læst at nogle bruger hdmi som lyd, men ved ikke helt hvordan jeg skulle kunne det, der er jo kun en hdmi udgang fra ps3 og det køre jeg med til tv

• #5   5. nov 2011 For at bruge Hdmi skal du have en receiver med Hdmi ind/ud..Således at billede kører ind i receiveren og videre op i fjernsynet.

• bajatin b
    bajatin b Tilmeldt:
    apr 2009

#6   5. nov 2011 okay det er sku lige før ejg mener at min har det:) men er det langt bedre end det jeg køre med idag?...

• #7   5. nov 2011 Det kommer nok an på resten af dit setup. Men det er den eneste måde du kan få HD lyd ud af dine bluray skiver på...

Kommentér på:
hvor god er ps3 bluray

Annonce