{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spotify ? :)
  • #2   12. jan 2012 Christoffer: kan du skære det lidt mer ud ? smiley

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 169
    #3   12. jan 2012 Download koster penge, priserne er nogenlunde som hos andre online musiktjenester omkring 10 - 6 kr. pr. nr,

• #4   13. jan 2012 Hvorfor brænde det ned på en cd? Det er jo nærmest oldnordisk smiley

Det smart med spotify er at du kan have det overalt. Hjemme ved mig, har jeg det i værelset, stuen og på mobilen som så er tilsluttet til bilens anlæg på farten smiley Så er der altid noget nyt musik!

• Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 61
    #5   13. jan 2012 Syntes 100 kr er "meget" at betale om måneden for at få det på mobilen og for at slippe for reklamer..

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 169
    #8   13. jan 2012 Der mangler enkelte kunstner på spotify fx. metallica, AC/DC, beatles, Pink Floyd mf. Men flere af dem der har boykottet tjenesten er kommet med, bl.a. Lady Gaga.

Er du ligeglad med lydkvaliteten er Wimp udemærkede. Hos mig er forskellen lydkvaliteten ret stor på nogle kunstner bl.a. på Dire straits, hviklet har gjort jeg kun bruger Spotify.

• #10   13. jan 2012 Peter H

Kvaliten bliver også dobbelt så godt, når du betaler 100kr. Og du må f.eks også bruge spotify på medie maskiner.

Jasper

Det er nu Ogg de køre med. 320Kbit Ogg svare til 640kbit Flac. AAC er faktisk et video lydformat smiley Har prøvet Wimp, men gik hurtigt tilbage til MP3 og FLAC dengang. Det ødelagde simplehelt hele lyden. Men det var med det gamle Jamo anlæg smiley

• #12   13. jan 2012 Jesper:

Det var med det gamle anlæg, og det var som set bassen der blev ødelagt. Men den største forskel var nu mest afspilleren der gjorde det. Wimp er tvunget til windows medieplayer, mens MP3 og FLAC hørte jeg på foobar2000 eller creative mediesource player, og det var det som i bund og grund gjorde mest ved lyden smiley

Men burde denne samtale ikke forgå over en tråd med netop dette emne? smiley

Kommentér på:
Spotify ? :)

Annonce