2.791 visninger
|
Oprettet:
Spotify ? :) {{forumTopicSubject}}
Hej derude har et spørgsmål.
kan man hente musik ned til brænding fra spotify ved at betale for premium ?
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 1 Emner: 25 Svar: 68
dec 2010
Følger: 1 Svar: 169
nov 2006
Følger: 10 Følgere: 8 AV-enheder: 6 Emner: 54 Svar: 695
Det smart med spotify er at du kan have det overalt. Hjemme ved mig, har jeg det i værelset, stuen og på mobilen som så er tilsluttet til bilens anlæg på farten Så er der altid noget nyt musik!
sep 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 61
dec 2010
Følger: 1 Svar: 169
Er du ligeglad med lydkvaliteten er Wimp udemærkede. Hos mig er forskellen lydkvaliteten ret stor på nogle kunstner bl.a. på Dire straits, hviklet har gjort jeg kun bruger Spotify.
nov 2006
Kvaliten bliver også dobbelt så godt, når du betaler 100kr. Og du må f.eks også bruge spotify på medie maskiner.
Jasper
Det er nu Ogg de køre med. 320Kbit Ogg svare til 640kbit Flac. AAC er faktisk et video lydformat Har prøvet Wimp, men gik hurtigt tilbage til MP3 og FLAC dengang. Det ødelagde simplehelt hele lyden. Men det var med det gamle Jamo anlæg
nov 2006
Det var med det gamle anlæg, og det var som set bassen der blev ødelagt. Men den største forskel var nu mest afspilleren der gjorde det. Wimp er tvunget til windows medieplayer, mens MP3 og FLAC hørte jeg på foobar2000 eller creative mediesource player, og det var det som i bund og grund gjorde mest ved lyden
Men burde denne samtale ikke forgå over en tråd med netop dette emne?
Spotify ? :)