{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er god lyd?
  • #1   5. aug 2006 wow.. smiley God kommentar jakob !

men vil også give Jacob meget ret smiley

• #2   5. aug 2006 Altså Jacob L heh ;D

• #3   5. aug 2006 Når man kan "mærke" stereoen/surrounden.. i kender følelsen.. altså når man virkelig kan mærke at der rent faktisk er mere end 1 højttaler

• #5   5. aug 2006 Efter de svar der er kommet, skulle emnet hvist haft heddet " Hvad er god musikoplevelse" ;o)

Men i min verden er en god musikoplevelse, nå man kan sidde og piller hver enkel musikker ud af lydbilledet, og det skal ikke kun være i breden, men lige så meget i dybden! og der skal være saft og kræft, det skal ikke bare være klinisk og hårdt..! men stadig en bækken skal lyde som en bækken lyder, hård og metalisk, ikke noget hvor det flyder ud eller mangler gnist...

The MBG

• #6   5. aug 2006 musik skal være så ren og kraftig, at man bliver overrasket over alle detaljerne.
    Når jeg f.eks. hører katie melua, Piece by piece. så får jeg simpelthen gåsehud, så godt lyder det.... elsker den der styring af musikken...!

Må indrømme, at jeg har fundet nogle nye højder, efter at jeg har fået nogle andre højtalere.
    Har altid spillet med JBL, men har nu fået B&W 604s3 og må da sige at det er en hel, hel, hel anden lydoplevelse... fantastisk....

• #7   27. aug 2006 Jeg plejer og få det sådan at når jeg hører, hvad jeg syntes er god lyd, så får man kuldegysninger og hårene rejser sig smiley

Kommentér på:
Hvad er god lyd?

Annonce