1.330 visninger
|
Oprettet:
overvejer ny bærbar, erfaringer? {{forumTopicSubject}}
Da min bærbar efterhånden er ved og være lidt brugt i kanterne, overvejer jeg og købe en ny. meen hvad skal jeg lige have?
Nogen der har nogle erfaringer de vil dele ud af.
min køreste og min far har acer bærbar. og det er efter vores erfaringer lort...
mit budget går op til 6000.
Den skal bla bruges til og surfe på nettet, fil håndtering.
Afspille avi osv over hdmi. og ellers bare generalt alt det man nu bruger sin computer til... lave kaffe, vaske tøj, lave mad, hente ungerne og rense sit flyvende tæppe, det behøver den ikke og kunne klare...
dec 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 122
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 10 AV-enheder: 6 Emner: 25 Svar: 210
Næsten alle HP bærbare smutter efter garantien er udløbet.
MSI kan anbefales, de holder rimeligt. og ellers Lenovo, dog er de lidt dyere hvis du skal have deres T serie. ellers kan mindre også gøre det. da de holder alligevel.
okt 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 97
HP er en mulighed - men det kommer an på hvor længe du har tænkt dig at beholde den (min egen er lidt over 2 år og står snart af).
Kender intet til Samsung - de laver jo generelt fin elektronik, men er stadig forholdsvis nye på computermarkedet.
Alternativt kan du kigge på Sony Vaio - men der kommer du til at betale lidt ekstra for navnet også, og vil ikke kunne opnå de samme specifikationer til prisen, som på fx ASUS og MSI.
nov 2006
Følger: 1 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 267
Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
så behøver du ikke lede længere
btw. parkard bell er desværre et discount mærke som hp.. holder ikke godt i længeden
dec 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 122
hp er vikerlig holdbart, hvis du vælger at betale for det, har en ven der lige har købt en asus omkring jul, den har første gang været til reparation, det har meget med prisen at gører, den der holder ikke til en skid mere end hp bærbare i samme klasse
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 118
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 23
Men efter disse indlæg har alle "såan ca" anbefalet asus... så det er jo nok en vinner...
Den der blev linket til har dog kun 4 gb ram. er det nok i dagens digitale verden?
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 36 AV-enheder: 1 Emner: 14 Svar: 1.172
Kan ikke anbefale Acer og HP .. Kæresten og jeg havde selv begge HP før vi gik over til MacBooks og der var kun problemer med begge. Min egen fik skiftet bundkort 2 gange og derudover virker hverken wi-fi eller cd-drevet (kan ikke lukke ordentligt). Kærestens blev brændende varm efter kort tid og lukkede tit ned pga. overophedning - selv efter den havde været til service for netop det problem (jeg tænkte den kunne være stoppet til med støv, men det hjalp altså intet at få den renset).
Min far har så haft 2 Acer og jeg har aldrig rørt en bærbar der føltes så billigt produceret, nøj det var vildt.
Sony Vaio skulle også gøre det ok, men må sige jeg synes den virker meget "plastik" i forhold til prisen.
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.895
Men de har nu snurret ganske fint. Dog blev den ene laptop ikke mere end 3mdr før den ramte forenden af en bil, og afgik ved døden.
Derimod har vi i husstanden også 2 stk Lenovo B560, med den nye Nvidia teknologi med 2 grafikkort - og dem synes jeg nu kører ganske fornuftigt.
Bevares, de er ikke ret fancy, men de virker helt fint.
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 23
Hvad mener i om denne her?
okt 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 97
Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
men jeg købte selv den asus. og bestilte med det samme:
http://www.fcomputer.dk/hardware/ram/kingston/valueram-4gb-ddr3-1333mhz-pc3-10600-sodimm-cl9.html
og wupti så havde jeg 8 gode ram
du kan gøre dette da den har et 4gb slot ram til at sidde som standart, så det er nemt at udvide
jun 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 23
overvejer ny bærbar, erfaringer?