Velkommen til det nye HifiGalleri! {{forumTopicSubject}}
Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og der er mange flere nye ting på vej i næste version – som ikke er lige så længe undervejs som denne.
Vi har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet ). Af forbedringer kan bl.a. nævnes:
- Endnu større billeder
Overalt er billederne gjort større og en ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret. Vær derfor opmærksom på om dine billeder er lagt op i en høj nok opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.
- Markedet er forbedret
Det vil nu være nemmere, at navigere rundt i de forskellige kategorier og søgningen er forbedret markant med ny søgeteknologi.
Du vil bemærke, at det også i markedet er muligt at se annoncens billeder i det nye store format.
Som noget helt nyt har vi åbnet op for erhvervsannoncering, så har du et firma, og ønsker at annoncere i markedet, skal du blot oprette en annonce som vanligt og klikke på ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.
Vi har stadig stor fokus på udvikling af markedsdelen, og derfor vil der komme yderligere forbedringer løbende i år.
- Anbefalet indhold til dig!
Når du navigerer rundt på siden, vil du få foreslået andet interessant indhold på baggrund af andre brugeres adfærd. Vi håber det dermed bliver endnu nemmere for dig at finde mere spændende indhold på siden
- Lige nu på HifiGalleri
Med denne nye feature kan du følge med i, hvor der er aktivitet på siden. Hvis du har en nyere browser, opdateres modulet helt automatisk. Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker, i samme sekund som de lægges på HifiGalleri
- Nemmere adgang til mange flere features og indhold
Vi har fjernet de forskellige abonnementstyper og når din profil er aktiveret har du nu fri adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.
Det er nu bl.a. også muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en AV-enhed oprettet.
- Brugerprofiler kan nu også aktiveres via Dankort.
Vigtigt for dig som bruger!
- Login – Opdatér din emailadresse!
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet altså. Grunden hertil er, at vi har fået mange henvendelser fra brugere, der glemmer deres brugernavn.
Tjek derfor om emailadressen i din brugerprofil fortsat er gyldig!
-Tjek ’Min konto’ og dit nickname
Når du via ”Min konto” opdaterer dine oplysninger, vil du se, at der nu både er et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick” på siden. Vær opmærksom på, at det kun er dit nick, der anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.
Som noget nyt skal du oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.
-Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden:)
Vi håber at du synes godt om det nye HifiGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende” da det gamle jo havde set sådan ud i mange år. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.hifigalleri.dk/faq
God fornøjelse
Med venlig hilsen HifiGalleri.dk
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 44 Svar: 158
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 2
Så skal vi bare have fundet de fejl og mangler der er ...... Som at ligemeget hvad for en af mine mac´er med Safari på, bliver ved med at stå og se ud som om de er ved at loade noget fra siden.......
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 12
feb 2006
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 21 Svar: 87
Følger: 1 Følgere: 35374 Emner: 27 Svar: 72
Nicolai: Når du abonnerer på et emne, og der kommer nye indlæg, så vil du kunne se det ved "beskeder" i topmenuen.
jun 2011
Følger: 6 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 290
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 67 Svar: 386
Sitet køre også meget dårligere på smart phone og er svært at navigere på touchskærm
Stemmer for at få det gamle igen.
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 12
apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
Men hva faen... Forandring fryder vel ?
nov 2006
Følger: 10 Følgere: 8 AV-enheder: 6 Emner: 54 Svar: 695
Virkelig noget der giver hovedet forvirring og "hovedpine" fornemmelse.
Lav rod teksterne sorte, og en mørkt baggrund. Det vil give harmoni, og minimere de stærke effekter fra alle de lyse farver.
Håber I vil tage mit råd seriøst.
feb 2010
Følger: 10 Følgere: 11 Emner: 24 Svar: 1.573
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 24 AV-enheder: 3 Emner: 123 Svar: 1.042
For det som er blevet lavet herinde, er under alt kritik.. Farverne og stilen er fed og med på noden.. Men layoutet er under alt kritik, forvirrende, intet overblik, rodet, kompliceret... Det virker mere som en salgsside, end en interesseside..
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 86 AV-enheder: 5 Emner: 27 Svar: 357
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 1 Emner: 31 Svar: 350
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.895
nov 2006
Ordenligt skærm? Har en af de bedste på market, som oven i købet er kaliberet. Dell U2711.
Måske irritere det ikke dine øjne fordi din skærm er blot 10", hvorimod jeg sidder med 27" til stationær og 13" på bærbaren.
dec 2009
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 55
nov 2006
Rækkefølgen af nye kommentar.
Herinde i forummet er den nederste kommentar den nyeste. Men inde i market og AV-enhed er den øverste den nyeste kommentar. Meget forvirrende i længden..
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.327
men jeg synes kontrasten som nogle skriver, er lidt underlige for øjnene
nov 2006
men billedkvaliteten er HELT i top
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 3 Emner: 69 Svar: 303
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 10 AV-enheder: 2 Emner: 4 Svar: 78
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 113
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 11 AV-enheder: 7 Emner: 26 Svar: 68
Er ved at få grå hår, over hele kroppen!!
feb 2010
apr 2007
Nærmere forvirrende og belastende
De farver skal altså justeres, det er til at få ondt i hovedet af som det er nu
dec 2008
Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121
Og mere overblik? Hmm det vil være synd at sige..
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 Emner: 34 Svar: 702
Lige så snart jeg loggede på fik jeg hurtigt overblik over det... det er altså ikke så besværligt som folk siger.. ?
Men jo jeg fik da et stort chok da jeg loggede på over farven o.s.v.
Men ellers skide cool!
apr 2012
Følger: 1 Svar: 1
nov 2006
http://www.hifigalleri.dk/fotoalbum/off_topic/2681-billede_til_hifigalleri
nov 2006
Munk: Hvad sker, der når du trykker på storbilledvisning? Hvordan bliver billederne mindre? Der er nogle billeder, der ikke er lagt op i et stort format nok til at kunne udfylde hele fladen. Kan du evt komme med et eksempel?
Er det "Lige nu"-modulet, der fejler? Virker det nu?
jul 2009
jul 2009
Men ærligt talt, så ville jeg ikke oprette en bruger med det gamle design hvis jeg skulle oprette en idag, og det er kun fordi det ikke var tidssvarende. Det var håbløst forældet, og var ærligt talt lidt skuffet over at have betalt penge for en bruger på et site der aldrig undergik nogle forandringer.
jul 2009
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 8 AV-enheder: 6 Emner: 92 Svar: 345
nov 2006
for om ikke længe kommer der vel betaling på markedet ligesom der er på bilgalleri, så VIL JEG DØD PINE kunne se en statistik på om hvordan visning på min annonce er... ellers flytter jeg over til et bedre marked hvor statistikkerne er bedre, gider ikke betale for noget jeg ikke ved om jeg får noget for
aug 2005
nov 2006
nov 2006
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 25 Svar: 126
aug 2005
feb 2007
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 165
IF IT AIN'T BROKE, DONT FIX IT..
aug 2005
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 203
Hold da kæft hvor er det elendigt.
Jeg stopper med at bruge siden, hvis det er kommet for at blive.
Farvel Hifigalleri.
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 39
jan 2008
STADIGVÆK er der ingen reaktion fra admin/Bazoom, selvom det faktisk er det i lever af. Jeres kunder.
KUNDEN HAR ALTID RET - indtil modsat er bevist !!
André s: Vi skifter umiddelbart ikke tilbage til det gamle design.
Andreas H: Logmenterne er ikke kommet på endnu - men de kommer hurtigst muligt.
God påske!
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 113
Måske det går op for dem når de mangler 50% af brugerene :o)
jan 2008
- Designet er fint nok, og til at leve med, men der mangler lidt flere kanter og kontraster, så man får følelsen af at det er opdelt og et større overblik.
- På forsiden kan man se, Galleri, Marked, Videoklip, Forum, Lige nu på hg.. Men hvor er fotoalbum. Det er lidt synd den er blevet "sparet" væk. Ved godt man kan trykke på den, som et faneblad. Men i fotoalbums kan der også være spændende oplevelser og erfaringer som man nu let overser.
- Logo i Forummet er blevet skiftet til brugerens profilbillede. Det er mere overskueligt at have et logo for hvilket emne det omhandler.
Det største problem er dog at der ikke er kanter og kontraster, det gør at det hele flyder sammen, og bliver uoverskueligt..
Så har i lidt at gå videre med
God Påske til alle herinde
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Og, hvorfor er det lige at der skal være omvendt historik i video tråde....? Det er en total misforståelse, at det på nogen måder skulle være logisk, at nyeste svar ligger øverst!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (og lidt flere !!!!!!!!!!)
Det burde forbydes at indrette en tråd på den måde. Vi er heller ikke arabere der læser højre mod venstre, eller nedefra og op. Det er også dumt at læse en bog, ved at starte med det sidste kapitel
Comon.dk har skrottet deres omvendte historik, og DKs værste forum beep.tv2.dk er bestemt ikke et forbillede man bør efterligne....
Micma18: Vi tager dit input om kommentarhistorikken med også.
aug 2005
Følger: 4 Følgere: 6 AV-enheder: 3 Emner: 33 Svar: 231
Man skal godt nok lige vende sig til det, før det bliver helt godt. Men jeg tror på det.
nov 2006
ja selvfølgelig er det meningen at det skal være sådan her, de har jo kørt en masse beta tests inden de lægger filerne op på deres site
sep 2007
Følger: 51 Følgere: 11 AV-enheder: 2 Emner: 25 Svar: 475
Savner det gamle look....
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 25 Svar: 126
jul 2007
Kunne ikke sige det bedre selv, og er jeg den eneste, der synes det også er blevet totalt langsomt?
nov 2006
nu bliver det jo bare spændende at se hvor lydhøre de er overfor vores inputs, men hvis man kigger på deres historik, så er deres ord jo lov, og hvis vi ikke kan lide lugten i bageriet
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 2 Emner: 49 Svar: 864
Vh Tommy
mar 2012
Følger: 1 Svar: 5
mar 2012
jul 2007
feb 2011
Der virker på Hifi4all ?
Har hørt at det ny hifigalleri , skulle være det bedste
Der nogensinde er sket for hifi4all
nogen der kan bekræfte det ?
Vh Tommy
mar 2012
www.mylazysundays.com
www.1man1jar.org
http://www.1priest1nun.com/
http://www.YouAreSoGay.com/
jun 2006
Desværre er det ikke alle der kan li Mikkel Giges måde at drive hifi4all, som en diktatorisk penge maskine.
Men synes nu ikke vi skal afskrive hifigalleri, bare pga. et nyt design. Det er nu nok bare et tilvænnings spørgsmål. Selvom jeg heller ikke finder det hele lige logisk, så skal jeg nu nok vænne mig til det med tiden.
Det største problem i mine øjne, er og bliver det omvendte historik, i galleri trådene. Det ER og bliver en misforståelse! Der er ingen andre succesfulde fora, der benytter den slags, og det giver INGEN logik.
mar 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
feb 2011
Nu har jeg ikke mulighed for at teste din påstand
Om hvilke forum der er størrst .
Jeg kan simpelthen ikke finde rundt på hifigalleriet mere
En del af det ,skyldes nok at jeg kun bruger smartphone på nettet
men det var ikke et problem med det gamle,
og ændre til noget hvor man ikke tager højde for
Smartphone det sgu helt galt .
Og hifi4all. Har ikke tilgang af nye bruger
Medmindre man har et bestemt email, og det selvfølgelig
Hemlig
Så hvem der er størst , aner jeg ikke
Vh Tommy
apr 2010
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 302
Hårdt for øjene, fyldt med fejl, ikke til at finde rundt i, det er fildstændogt unrugelige fra telefonen og sidst men ikke mindst er det bare PISSE GRIMT.
De fleste af og elskede hifigalleri for det simple design, der var nemt at finde rundt i og bare virkede.
Så der er kun afsky tilbage herfra. Desværre.
apr 2010
apr 2010
Så kan de 3-4 personer der faktisk kan li siden, trykke på den og vi andre kan blive helt fri?
jun 2006
Ifølge urlpulse, har hifigalleri.dk knap 15.000 besøgende pr. måned. Hvor hifi4all.dk ligger på knap 160.000
Ikke at jeg er den store fortaler for hifi4all.... (Mikkels virkeligheds opfattelse kan være yderst varierende, og deles sjældent af mange)
Men man kommer ikke uden om at de totalt dominerer KSB markedet osv.
nov 2006
så sæt nogle nye tekstformater på og ændre farverne en smule så det ikke var helt kedeligt og gråt.
men de her helt lyse farver er helt i hegnet, som de andre skriver, så har jeg også erfaret at man bliver MEGET hurtigt skør i øjnene af den meget lille kontrast der er imellem de forskellige toner.
når man som jeg, sidder og skifter imellem de andre gallerier, så mærker man faktisk instantivt at der kommer meget mere ro på øjnene når man skifter over på fx mcg bg eller andre af de ældre sites.
men derimod skal bazoom have RIGTIG stor ros for deres nye billed funktion, det duer bare
nov 2006
"jeg kan simpelthen ikke fatte at man laver om på noget der bare fungerer OG i stedet smadre det hele."
mar 2012
nov 2006
mar 2012
jun 2011
Ser ikke ud til og eksistere nogen steder???
maj 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 34
dec 2005
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 26
Dette går at siden næsten bliver ubrugtlig for mig, meget uheldigt.
mar 2012
Drystin: Vi er ved at se på om farverne er optimale. Og i hvert tilfælde bliver skriftfarven ændret, så teksten i fx. forum bliver lettere at læse.
Som sagt, så tager vi al konstuktiv feedback med videre, så I er velkomne til at diskutere videre
mar 2012
så lav alle lyse farve bare 30% mørkere.. man for virkelig ondt i øjnene !
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 4 Emner: 12 Svar: 641
Jeg er dog ked af at der ikke længere vises fotoalbum på forsiden.
I mine øjne er de lige så vigtige som egentlige oprettelser.
Jeg så også gerne man havde øget antallet af nye oprettelser og annoncer. Der er slet ingen tvivl om at ting på forsiden har LANGT flere hits end dem der lige er røget ud og de 5 der var plads til er i underkanten hvis i spørger mig. Det er måske et lidt større problem på cykelgalleri da der er langt mere aktivitet, men pointen er god nok.
Det samme gælder annoncer. Når de hurtigt er væk fra forsiden kan det anspore folk til at oprette deres annonce mange gange for at få den på forsiden så meget som muligt. Specielt nu hvor de er skåret ned.
Det var bare lidt input fra mig af. Jeg kan godt lide det nye design med det kan godt tweakes hist og her.
Hellere 6-8 direkte links til nye oprettelser og mindst det samme for annoncer. Og for guds skyld bring fotoalbums tilbage på forsiden.
Jesper: Nej, man kan ikke længere se, hvilke bedømmelser bestemte brugere har givet din av-enhed.
sep 2007
Jeg er faktisk glad for det ikke længere er muligt at se hvilke folk der giver hvilke karrektere.... hvis jeg f.eks smider en lav eller middel får en lav eller middel tilbage.... men samtidig bør vi måske nulstille alle stemmer på alle oprettede opsætninger.... så kan vi se hvad det giver af resultat istedet....
Det giver en meget bedre mulighed for at stemme fair.... og samtidig skal det ikke være en høj stemme som folk skal smide som standard.... middel er jo ikke skod det er bare ikke så fedt og lækker som høj....
Samtidig med kan jeg ikke se nogen grund til at x-høje skal være begrænset til et bestemt antal som man løber tør for....
jun 2006
jun 2006
Skriftfarven er ændret fra grå til sort, da vi har fået mange tilbagemeldinger om, at den grå farve forvansker læsningen.
Vi har rettet fejlen med tidsangivelserne, så de nu vises korrekt - og samtidig har vi ændret tidsangivelsen, så det nu er præcist oplyst, hvornår indlægget eller kommentaren er skrevet.
På HifiGalleris forside har vi genindført fotoalbum, bedst bedømte gallerier, man kan nu se flere forumindlæg - og ligeledes er det igen muligt at frævælge Off Topic-kategorien i viste emner.
Herudover er der foretaget diverse smårettelser, som I brugere har meldt ind til os. Vores udviklere arbejder fortsat med fejlrettelser, og hvis I oplever noget, der ikke virker, så kontakt os endelig.
En stor tak til de brugere, der har skrevet her i tråden samt meldt fejl ind via support
nov 2006
har i ændret kontrasten i farvere i siderne også?
jan 2008
Stig J: Mange tak
Som sagt er I fortsat velkomne til at gøre os opmærksom på fejl og generelle indtryk af designet!
mar 2012
jun 2011
nov 2006
jun 2008
Følger: 27 Følgere: 28 AV-enheder: 1 Emner: 22 Svar: 1.360
Skum-caT, det var et godt forslag, tjekke dit link, det ville gøre HFG endnu bedre, hvis de gjorde, noget i den stil.
jun 2008
jun 2011
( i reference til sidste indlag jeg lagde)
mar 2012
Hilsen Paul Holm God dag alle samme
mar 2012
hvad opratter du så 1 xbox for ?
mar 2012
men ?????? op til HIFIgalleri
jul 2007
Hifigalleri = højtaler og anlæg? det bilver jo ikke for meget?
det vil sige at bilgalleri skal laven en kategori, som hedder "flyemaskiner" eller hvad? det er jo for langt ude
feb 2012
Følger: 1 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 22
aug 2005
Følger: 5 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 499
Det nye layout SUCKS!!!!
Farverne er totalt øjen-trættende og det er totalt rodet at finde rundt i. Jo der er kommet nogle nye funktioner........ Men hertil siger jeg:
Endten få dem implederet i det gamle desig eller drop dem!
Det er en fornøjelse at være på MC galleri, men når man så hopper tilbage til Hifi, så er det som at få en BÆ I ØJET, også kaldet en øje-bæ.
Bare min holdning.
nov 2006
feb 2011
jeg har valgt det fra ?
Vh Tommy
Tommy H: Hvis du har afmeldt abonnementet og derefter skriver i tråden igen, så vil der blive oprettet et nyt abonnement - medmindre du fjerner fluebenet i "Følg dette emne" under indlægsboksen.
Udover diverse smårettelser, så er logmenterne tilbage, men har dog nu fået et lidt andet udseende og har skiftet navn til "statusbeskeder". Du finder statusbeskeder under "min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.
Ligeledes har vi tilføjet menupunktet "Mine forumemner" under "Mit indhold", så man nu altid kan finde sine oprettede indlæg - uanset om man abonnerer på tråden eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg brugeren har oprettet.
jul 2009
feb 2011
Og så de ny foroven, når man så har læst nede fra og op, skal scrolle til bunden
for at finde
Side 1 af 4 « Nyere 1 2 3 4 Ældre »
nov 2006
jun 2011
nov 2006
apr 2007
Må hellere bruge det nogenlunde fornuftigt så.. Lastbil er nogenlunde fornuftigt rent synsmæssigt (læs: fint nok), dog skulle man måske overveje at rykke marked og galleri væk fra hinanden i sidens opbygning.. Jeg tror det i høj grad er deres nuværende placeringer ( lige ved siden af hinanden), der medvirker til at få det til at se rodet og uoverskueligt ud..
Som minimum skal der ihvertfald grænses bedre af mellem dem rent designmæssigt
Det går da fremad...
Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
Morten T: Du kan sagtens fjerne dit abonnement via "Min konto" - men skriver du i tråden igen, så genoprettes abonnementet. Så du skal huske at fjerne fluebenet, hvis du ikke ønsker dette skal ske. Tak for dit input mht. farve og design - vi tager det med videre
feb 2012
Følger: 1 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 22
feb 2010
Ved ikke om det kan have noget og gøre med at jeg bruger iPad, siden der tilsyneladende ikke er så mange andre der klager over problemet?
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 5 Svar: 89
404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 5 Svar: 89
Af rettelser kan nævnes:
Det er nu muligt at oprette abonnementer på tråde som før.
Nogle brugere har haft problemer med at læse privatbeskeder - dette problem, som skyldtes specialtegn i overskriften, er nu også løst.
Problemet med at notifikationer vedr. statusbeskeder ikke nulstilles er nu også rettet. Når man har set statusbeskeden på brugerens side, så nulstilles notifikationen.
Som en ekstra feature, kan man nu også se sine egne statusbeskeder på "Min konto".
Desuden er linkfarven er gjort mørkere, da den lysere blå var svær at læse..
jun 2011
Jeg kan sagtens se dem hos mig
jun 2008
Men jeg kan stadig ikke,selv sende en besked. Besked vinduet dukker frem, og kan fint udfyldes, der er bare ingen mulighed for at sende dem. Når jeg scroller ned på siden, rykker besked feltet sig ikke, så jeg får ikke adgang til en send funktion.
Munk: Umiddelbart vises de også her.
jun 2008
jun 2008
www.hifigalleri.dk/fotoalbum/off_topic/2707-forum_emne_til_administrator?status=1
Det er faktisk ikke muligt at vedhæfte noget pt. så det er ikke underligt, at du har haft svært ved det. Men vi siger tak for albummet, som vi vil se nærmere på!
Vi har lyttet til Jeres tilbagemeldinger, hvor det største kritikpunkt har været farven på siden, så denne er nu ændret - til en forhåbentlig mere letlæselig farve..
Derudover har vi tilføjet en "Jeg er enig"-knap, som mange også har efterlyst.
Vi håber I kan lide disse ændringer
Vi modtager stadig rigtig gerne forslag og konstruktiv kritik, da vi hele tiden arbejder på at gøre siden bedre.
apr 2007
på forhånd tak
nov 2006
Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
Ligeledes har vi tilføjet "jeg er enig"-knappen til statusbeskeder.
jul 2007
jun 2008
Blandt andet kan brugere, der har haft problemer med at slette fotoalbums, igen slette disse uden at få en fejlmelding.
I er kommet med mange gode input og på baggrund af dette, så har vi tilføjet følgende features:
Det er nu muligt at hoppe til bund eller top i en forumtråd
Gruppeadministratorer kan rette i overskrifter i gruppeforumtråde.
Man kan nu oprette købsannoncer uden at vælge mærke/model
Ligesom man kan finde sine egne forumemner på "Min konto", så er det nu også muligt at se, hvilke forumtråde man har deltaget i under punktet "Mine svar"
Til sidst skal nævnes, at det nu igen er muligt at ændre på rækkefølgen af sine gallerier. Dette gøres også under "Min konto"
Det er nu muligt at se, hvilke af dine venner, der er online på "Min konto".
Billedvisningen er ændret, så det nu er muligt at undgå den sorte kant - formatet 4:3 burde være det optimale.
Du kan nu på den almindelige billedevisning også skifte billeder med piletasterne - ligesom på storbilledvisningen.
Mvh. Rikke/HifiGalleri
feb 2011
Fejl eller hvad man nu skal kalde det
Vh Tommy
apr 2007
Der er sgu da ingen der stadig sidder med en 4:3 skærm i dangens danmark er der ?
Mvh. Rikke/HifiGalleri
apr 2007
Derudover er det nu muligt, at redigere i sine forumindlæg - hvis du opretter et forumemne har du 15 min til at redigere indlægget efter oprettelse - er det et svar i et forumemne har du 5 minutter.
Vi håber I bliver glade for disse ændringer.
Mvh.Rikke/HifiGalleri
feb 2010
feb 2010
jun 2006
feb 2010
feb 2011
Når jeg bruger min iPad på hifigalleri og jeg så har fået en besked
Så er det 9.9 gange ud af 10 jeg rammer Gnaver galleri i stedet for brevet eller flaget , det er PISSE træls sagt på godt jysk
Kan Der ikke laves større afstand ?
sep 2007
Velkommen til det nye HifiGalleri!