887 visninger
|
Oprettet:
bytte handel hvad er fair {{forumTopicSubject}}
jeg byttede for 2 dage siden et beocenter 2300 og en 32" sony lcd tv med en anden på nettet.
jeg afleverede tingende på hans adr og vi afprøvede både det tv jeg skulle have i byt samt det han skulle have i byt.
nu idag skriver han så at cdafspilleren i beocenter 2300 ikke kan køre rundt (det testede vi for 2 dage siden og der fungerede den)
nu vil han have at handlen skal gå tilbage da den ikke virker og jeg havde sagt at det hele fungerede.
Hvad skal jeg lige stille op med sådan en fyr???
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 26 Svar: 107
hvis vi 2 nu byttede med noget og du fik et tv af mig og jeg fik et tv af dig. og jeg så kom 2 dage senere og ville have mit tv retur da dit ikke virkede mere så ville du da heller ikke bare sige at så bytter vi bare tilbage og så står du der med en defekt vare som virkede da du afleverede den..??
jan 2006
men jeg vil ikke tage en defekt vare retur, jeg lovede ham jo at det hele virkede og han bare kunne ringe hvis der var noget med det, men det var jo så fordi han ikke havde nogen effekt blok eller aktive højtalere så han kunne ikke høre lyd fra den.
så lovede ham at hvis den ikke virkede kunne han bare skrive, men så skriver han 2 dage efter at jeg havde lovet at han bare kunne sige hvis der var noget, men det var jo altså selve lyddelen jeg snakkede om og ikke cdafspilleren da vi jo havde testet den.
maj 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20
apr 2012
Følgere: 188 AV-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 1.047
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 7
jan 2006
jan 2006
Så kan man jo altid komme tilbage og sige at det man har købt er gået i stykker.
jun 2011
Følger: 6 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 290
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 7
Kan da sagtens følge køberen i at det må være pisse ærgeligt men så igen hvis du havde bytte dig til noget og ham du byttede med ville lade handlen gå tilbage fordi hans del ikke virkede mere. Ville du så lade handlen gå tilbage for så at få noget igen som ikke virker uden at kunne vide sig sikker på hvordan defekten er opstået selvforskyldt eller ej?? Ret mig hvis jeg er forkert på den, men det tror jeg ikke.
Og det har skam intet med dette forum at gøre, sådan er det overalt. hvem gider lade handlen gå tilbage for så at stå med en klump uduligt bras???.
Ikke mig ihvertfald.
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 490
Du har retten på din side med at alt var som det skulle da du afleverede varen. At den så er død nu er kun HANS problem
Jeg har en advokat i familien og lige netop sådan et emne, har tit været oppe at vende. Og når en privat handel er afsluttet, er den afsluttet !
INGEN RETURRET !!!! !!!! !!!!
Håber det er hjælp nok til dig
aug 2011
aug 2011
Men lige når det kommer til noget økonomisk, eller anden form for handel, der er jeg så en smugle mere kold
bytte handel hvad er fair