{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

hvad er bedst? :) {{forumTopicSubject}}

hey kunne godt tænke mig et billigt surround anlæg og havde tænkt på et af de her sæt

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/YHT294BL/yamaha-5-1-3d-hjemmebiograf-yht-294

eller

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/hojttalersystemer/LTZ906/logitech-hojttalersystem-z906

ps ved godt i nu vil side at jeg bare skal spare op og købt noget bedre brugt. men vil bare gerne hvide hvilke af de 2 anlæg der er bedst smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er bedst? :)
  • #1   26. aug 2012 ville nok vælge det første sæt. der får du helt sikkert mest for pengene

• #3   27. aug 2012 tak smiley

• Stefan S
    Stefan S Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #4   27. aug 2012 Tjek evt den forstærker jeg har til salg, Den er god kraftig.Så har du stadig penge til højtaler

• #5   27. aug 2012 Haha, ved ikke lige hvad de første 2 syntes er så fantastisk ved Yamaha sættet smiley

Der er ihvertfald ingen tvivl om det er Logitech sættet der spiller bedst af de 2. Bare subwooferen vejer over det dobbelte af Yamaha plastic sættet. Men der er bare nogen der har set sig sure på "computer højttalere", fordi de engang i 80'erne havde koblet nogle Aiwa plastikkasser på deres 286'er 12 mhz, og af en eller anden grund tror at kvaliteten af pc højttalere er den samme 30 år senere.

• #6   28. aug 2012 Thomas A: Du er da ellers meget smart og høre på var!! Nu er det sådan, at jeg har logitech z5500 oppe i min stue, og det er jeg ganske glad for. siger ikke noget om at de spiller dårligt. Han har flere muligheder med den forstærker, han har mulighed for at få andre højttaler på et sener tilspunkt. det har han ikke mulighed for med det logitech. og så er der også mere effekt og hent i det yamaha.!

• #7   28. aug 2012 Jeg har vist aldrig påstået andet. Jeg siger bare at som udgangspunkt er lydkvaliteten langt højere i Logitech sættet end i Yamaha sættet. Og nok til og tilfredstille rigtig mange "almindelige" folk.

• #8   29. aug 2012 Du har da aldrig haft de to set sat op i mod hinanden. så kan du sku da ikke udtale dig om lydkvaliteten. Han har stadig mest ud af at vælge det første set. DTS-ES,Tuner, 3D Ready, HDMI 1080p opskalering, Automatisk højttaler kalibrering, ja jeg kunne blive ved! mange ting som logitech ikke har, fordi det er computerhøjttaler.

• #9   29. aug 2012 Dennis nailed it:"mere overskud og væsentlig federe bas". Jeg syntes så også at det spiller langt mere detaljeret/velopløst, og har slet ikke den der "dåse" lyd som samtlige af de der mikro hjemmebif's har.

Og hvis du har en bluray afspiller og så har du sådan set ikke brug for alle de features du disker op med. Det eneste du sådan set "mangler" er tuneren.

1: DTS-ES Fuldstændigt aldeles ligegyldigt når højttalerne er i så en elendig kvalitet som i Yamaha sættet

2: 3D Ready! Wauw flot, kør kablet direkte fra bluray til TV=problem løst

3: HDMI 1080P opskalering. Igen fuldstændigt unødvendigt. Kør HDMI kablet direkte fra bluray til TV, og træk optisk, coax eller 5.1 analogt fra bluray til forstærker.

4: Automatisk højttaler kalibrering. Det kan du selv gøre meget bedre manuelt på under 10 minutter.

5: Ja du ku blive ved, men du vil altid få en LANGT bedre lydoplevelse med Logitech sættet, medmindre du køber andre højttalere og subwoofer til Yamaha sættet.

• #10   30. aug 2012 Vil kun lige tilføje en enkelt, men meget vigtig ting. THX! Jeg har hørt mange forskellige anlæg, men så snart man ved at det er THX-certificeret VED man at der tale om en lydkvalitet lidt ud over det sædvanlige! smiley

• #11   31. aug 2012 Men omvendt så tvivler jeg rimelig heftigt på, at et sæt som Yamaha sættet, der bliver linket til øverst, kan få THX certifikatet!

Kommentér på:
hvad er bedst? :)

Annonce