{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.444 visninger | Oprettet:

Tv kanaler forsvinder når anlæg tændes {{forumTopicSubject}}

Hej Hifigalleri
Jeg har et problem med at nogle af mine tv kanaler forsvinder, når jeg tænder mit lyd anlæg. Jeg har yousee kabel tv.Det drejer sig kun om kanalerne 3+, kanal 4, 6eren og kanal 9, hvor der står at der intet signal er. De resterende kanaler er der ikke noget problem med. Det er kun når anlægget er tændt, problemet er der. Hvis jeg slukker for det igen, så kommer kanalerne igen, men så kan jeg jo desværre ikke høre lyden over anlægget.
Håber at i kan hjælpe med hvad problemet er. Forresten er tv'et et samsung ue32d5005 led og anlægget er et sony bdv f500
Mvh
Brian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tv kanaler forsvinder når anlæg tændes
  • #3   2. okt 2012 ja som morten er inde på.. tror du har et skærm problem.

om du vil købe et færdiglavet er ikke nødvendigvis nødvendigt.. jeg har fx 11 meter antenne kabel fra min stik og over til tvet.. har noget rigtig godt dobbeltskærmet som et godt HF stik i hver ende.. tinene kan købes i god kvalitet på nettet eller hos den lokale elektriker.

• #4   30. okt 2012 Fejlen ligger i dit antenne kabel, er 99procent sikker. Jeg er selv yousee kabel tv modtager, og kunne på et tidspunkt tage de kanaler du nævner. Men skiftede tv og kunne så ikk mere. Har så en kammerat der arbejder ved yousee, og spurgte om han ikk lige ville måle mit kabel. Og bingo, fejlen var der, ukorrekt modstand og dårlig isoleret kabel.

Kommentér på:
Tv kanaler forsvinder når anlæg tændes

Annonce