1.848 visninger
|
Oprettet:
Hvor mange liter skal min bass boks være? {{forumTopicSubject}}
jeg har en jbl GTI 15' bass. hvor mange liter skal kabinettet/kassen være enden når det er en lukket kasse eller åben med subwoffer rør i?????
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 9 AV-enheder: 3 Emner: 20 Svar: 371
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 9 AV-enheder: 3 Emner: 20 Svar: 371
Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din Hifi-enhed og en god overskrift vil være: “Hvad er min Hifi-enhed værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min Hifi-enhed”.
Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.
dec 2005
Følger: 28 Følgere: 26 AV-enheder: 5 Emner: 50 Svar: 482
aug 2005
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 222
Det rette antal liter er en væsentlig faktor for en subwoffer... Så hvis du ikke ved det, lad være med at gætte..
dec 2005
Nu er det bare lige sådan at jeg har arbejdet ved BilXperten, hvor jeg byggede anlæg i biler..
Og kan da slet ikke forstå du skriver at jeg må ikk skrive det. Når det slet ikke er dig der har oprettet dette indlæg!
dec 2005
aug 2005
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 222
Om dit bud er kvalifiseret ved jeg ikke, da jbl ikke har valgt ikke at have det mindste info på deres side, men det lyder det til da du har været i branchen og måske enda arbejdet med den pågældende enhed?
Grunden til det lidt sure opstød var pga det efterhånden er så ofte jeg ser folk "skyde" løs til højre og til venstre uden nogen anelse, men du lyder til at vide hvad du snakker om
Hvor mange liter skal min bass boks være?