{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

haha udstemme {{forumTopicSubject}}

jow jow så fik man lige en udstemme, påpegede over for en bruger at hans oprettelse var NOGET tynd i kanten, nævner blandt andet

billeder der vender på siden, billeder ude af fokus, så godt som ingen tekst.

derudover så rodes der helt vildt, bevares det ikke noget man kan bestemme over, men er det helt ærligt ikke lidt man burde tænke over selv?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  haha udstemme
  • #1   3. jan 2013 ja dem er der sgu mange her inde af, det er da et galleri smiley

• #2   3. jan 2013 undrer mig faktisk lidt at brugeren selv ikke kommer og deltager her, da han jo mente jeg var HEEEEELT forkert på den.

til trods for det, så var der en mere som havde skrevet næsten det samme som jeg havde, under afvisningsgrundlag

• #3   3. jan 2013 Du jo en farlig mand ronnie! smiley Ud med dig! hehe.. Sku latterligt med sådan nogen bruger! Sørgeligt menneske..

• #4   3. jan 2013 ja undskyld skal nok.......... SEZ

• #5   3. jan 2013 det er jo også svært at bruge google hvis man ikke ved noget om sine ting, samt at tage billeder. så det er da dig ronnie som der er noget galt med smiley

• #6   3. jan 2013 undskyld, skal nok tage mig sammen og lade være med at stille for store krav til ungdommen....

• #7   3. jan 2013 Jeg blander mig lige lidt i debatten uden at tage stilling til den pågældende sag:).

Jeg vil blot lige sige, at jeg endnu ikke selv har oprettet mig setup, da siden fuc... op da jeg ville poste det. Og det har jeg endnu ikke lige magtet at gøre noget ved igen. (står over for et nyt setup nu alligevel, så det venter jeg på nu).
    Inden da havde en af mine kammerater forsøgt optagelse, men det gik noget langsomt med "invitationerne" og med en masse halv negative kommentarer.

Til dels over for lidt beskrivelse og kedelige billeder, samt at det var et "hifi" forum (anlægpris ca 15.000kr.). Bevares billederne var ikke af en højkvalitativ karakter, men dog tydelige i opløsning samt af objektet.
    Det syntes jeg da på hans vegne og forummets vegne er lidt trist, da det jo ellers er et (mest) rart og (altid) hjælpsomt folk der er her.

Han bakkede ud undervejs. Jeg er ikke sikker på jeg kan tage bedre billeder
    så det blir jo spændende;)..
    Syntes dog der er mange med få beskrivelser eller mindst lige så "dårlige" billeder, så ja det er da lidt træls:).

Nå men også blot min anmodning om at tage pænt imod.

Gentager lige at mit indlæg IKKE omhandler Ronnie (som har hjulpet mig fint iøvrigt tidligere) eller nogen andre specifikt

• #8   3. jan 2013 michael, jeg er helt på linie med dig der, jeg stemmer kun på det som JEG selv vil se på herinde, men til gengæld afviser jeg ikke noget af det jeg ikke gider at se på, det må dem som gider kigge på grejet bedømme om det skal ind eller ej, men kigger da kort om de væsentligste kriterier er opfyldt

men hvis man har 5 billeder, de 3 af dem er hvad jeg kalder acceptable, hvor nummer 4 er totalt ude af fokus, og nummer 5 er vendt på siden, det viser over for mig at det er utroligt sløset oprettet, hvor meget kræver det lige at kigge de 5-10 billeder igennem på pc'en inden man uploader dem, samt lige at rotere de FÅ billeder som vender forkert, man kan sågar rotere billeder under uploadprocessen

der er INGEN undskyldning for sådan noget sløseri.

• #9   3. jan 2013 Ronnie, du får også en udstemning af mig.

Grudlag................ Du lugter og dit anlæg spiller af bæ og så er du blevet tyk smiley

profilbillede
  • #11   3. jan 2013 Overvejer faktisk en udstemme for at tude

• #12   3. jan 2013 nej nej skulle lige ud og lave cykel.

PIERRRE din ......... det billede kommer bare til at jage mig i døden

• #13   3. jan 2013 desuden tuder jeg ikke over en udstemme, jeg er nærmest ragende ligeglad, det handlere mere om at gutten ikke kunne acceptere at vi ikke synes hans oprettelse var god nok

• #14   3. jan 2013 Nå nå godt ord igen.
    Men sådan er det jo man må kun rose ikke noget med kritik det er en vat verden vi lever i

• #15   3. jan 2013 jeg kom også endelig ind igår aftes sent... smiley ikke en eneste kommentar med på vejen, må vel ligge lige midt i mellem uinterresant og ikke noget at brokke sig over smiley
    men det er da altid sjovt med lidt feedback på hvad mabn har smidt op :

• #16   3. jan 2013 At brokke sig over folks rod, synes jeg heller ikke man burde. Jeg kunne ikke selv drømme om at smide billeder ind, hvor min stue lignede lort, men sådan er folk forskellige. Dog er det helt på plads at brokke sig over billeder som vender forkert, ude af fokus, dårlige tekst... Det er jo ikke en gang brok, men en begrundelse for en evt afvisning. Godt billed btw smiley

• #17   7. jan 2013 Det med rod i rummet, har jeg skrevet som en bi-kommentar, at det kunne være rart at se på anlæget uden det til at tage fokus smiley

Men at billeder og basic tekst ikke er tilstede / bare nogenlunde iorden.
    Det er bare for sørgeligt...
    Btw. Fedt billede af vommen smiley

Kommentér på:
haha udstemme

Annonce