877 visninger
|
Oprettet:
haha udstemme {{forumTopicSubject}}
jow jow så fik man lige en udstemme, påpegede over for en bruger at hans oprettelse var NOGET tynd i kanten, nævner blandt andet
billeder der vender på siden, billeder ude af fokus, så godt som ingen tekst.
derudover så rodes der helt vildt, bevares det ikke noget man kan bestemme over, men er det helt ærligt ikke lidt man burde tænke over selv?
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 5 Svar: 89
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.327
til trods for det, så var der en mere som havde skrevet næsten det samme som jeg havde, under afvisningsgrundlag
okt 2009
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 3 Emner: 125 Svar: 529
nov 2006
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 5 Svar: 89
nov 2006
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 2 AV-enheder: 2 Emner: 83 Svar: 300
Jeg vil blot lige sige, at jeg endnu ikke selv har oprettet mig setup, da siden fuc... op da jeg ville poste det. Og det har jeg endnu ikke lige magtet at gøre noget ved igen. (står over for et nyt setup nu alligevel, så det venter jeg på nu).
Inden da havde en af mine kammerater forsøgt optagelse, men det gik noget langsomt med "invitationerne" og med en masse halv negative kommentarer.
Til dels over for lidt beskrivelse og kedelige billeder, samt at det var et "hifi" forum (anlægpris ca 15.000kr.). Bevares billederne var ikke af en højkvalitativ karakter, men dog tydelige i opløsning samt af objektet.
Det syntes jeg da på hans vegne og forummets vegne er lidt trist, da det jo ellers er et (mest) rart og (altid) hjælpsomt folk der er her.
Han bakkede ud undervejs. Jeg er ikke sikker på jeg kan tage bedre billeder
så det blir jo spændende;)..
Syntes dog der er mange med få beskrivelser eller mindst lige så "dårlige" billeder, så ja det er da lidt træls:).
Nå men også blot min anmodning om at tage pænt imod.
Gentager lige at mit indlæg IKKE omhandler Ronnie (som har hjulpet mig fint iøvrigt tidligere) eller nogen andre specifikt
nov 2006
men hvis man har 5 billeder, de 3 af dem er hvad jeg kalder acceptable, hvor nummer 4 er totalt ude af fokus, og nummer 5 er vendt på siden, det viser over for mig at det er utroligt sløset oprettet, hvor meget kræver det lige at kigge de 5-10 billeder igennem på pc'en inden man uploader dem, samt lige at rotere de FÅ billeder som vender forkert, man kan sågar rotere billeder under uploadprocessen
der er INGEN undskyldning for sådan noget sløseri.
aug 2005
Følger: 5 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 499
Grudlag................ Du lugter og dit anlæg spiller af bæ og så er du blevet tyk
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 50
nov 2006
PIERRRE din ......... det billede kommer bare til at jage mig i døden
nov 2006
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 50
Men sådan er det jo man må kun rose ikke noget med kritik det er en vat verden vi lever i
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 5 AV-enheder: 2 Emner: 14 Svar: 29
men det er da altid sjovt med lidt feedback på hvad mabn har smidt op :
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 8 Emner: 88 Svar: 850
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 490
Men at billeder og basic tekst ikke er tilstede / bare nogenlunde iorden.
Det er bare for sørgeligt...
Btw. Fedt billede af vommen
haha udstemme