1.350 visninger
|
Oprettet:
Hvilken Gamer Bærbar? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Er ved at kigge på ny bærbær og har kigget lidt på Ausu n56vz, men synes den er lige pebert nok.
Hvad ville i anbefalde mig at købe, den skal primært bruges til gaming, skal være en bærbar og gerne 5-7000 kr.
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 490
(link fjernet)
feb 2010
Følger: 10 Følgere: 11 Emner: 24 Svar: 1.573
feb 2010
(link fjernet)
aug 2011
Er GT650 da det hurtigere?
Så længe man har den Dell service, så er det da ingen problem, der kommer en teknikker fra den ene dag til den anden, hvis man har den udvidet service...
Men med det budget er det svært at få en ordentlig Gamer-bærbar...
En Vision til ca 8600kr. med SSD, GTX grafik, og i7, det ville være en markant forbedring, til en ikke meget større pris...
(link fjernet)
Bemærk: Hvis ikke du har en Windows selv, skal det tilkøbes med en Vision...
feb 2010
Den der vision er heller ikke rigtig pengene værd, desværre.
Her får du større skærm, og et gfx der scorer 50% mere i 3dmark11, samt pænere design og bedre byggekvalitet:
(link fjernet)
aug 2011
Men kan godt se at ATIen ikke er så god så.. Men det er godt med noget for/imod, for at gutten her får den helt rigtige PC
Jeg er med på Dennis' vogn med den Vision der er linket til, der er klart mest for pengene, med ALT hardwaren.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 36 Svar: 606
Jeg har selv en MMvision og kører faktisk på 5år med den... (Bruger den dog ikke til gaming mere)
Det er virkelig overlegen maskiner ang hardware/pris...
Da jeg købte min bærbar
2,4Ghz Core 2 duo, 4 Gb Ram, Og Nvidia 8600GTM Det var kun i maskiner til 13-14000kr du fandt det i... og gav 7kg for denne...
MEEENNN tilgengæld er der ikke meget der hedder service hos mmvision, 3 uger efter jeg købte min kom der en melding om at de ikke vil bruge tid på at tilpasse drivers til maskinerne. osv.
jun 2008
Derudover så har jeg alså kunne fuldte jeg rigtigt godt med på nye spil osv. har faktisk kørt crysis i sin tid
feb 2010
Den lidt lavere opløsning er ret ligegyldig til gaming, ligeså snart der kommer antialiasing på kan du ikke se forskel. De mange ram er ikke nødvendige, men eftersom det ikke er noget som hiver prisen væsentlig i vejret kan jeg heller ikke se hvorfor man skal tude over dem
Dennis H
GTX 670MX er ikke bare "lidt" bedre. Den over 50% højere score i 3dmark11 taler for sig selv. Det giver en helt anden oplevelse i spil som BF3 f.eks. Der er ikke nogen skrabet 180gb ssd i, korrekt. Det er heldigvist meget nemt selv og sætte en SSD i hvis man vil det. Derimod gfx kan man ikke bare lige skifte selv uden og miste garantien.
5ghz wifi er ligeledes komplet ligegyldigt i gaming sammenhæng da man altid sidder med kabel i for og få bedst mulig ping.
Windows 8 kan jeg ikke se problemet i, bruger det selv på min egen gaming bærbar, og alt kører perfekt. Dog ved jeg godt at nogle mennesker er lidt sløve på øverste etage, og derfor vil der for nogen være en hvis tilvænnings periode.
Desuden er der ifølge købeloven 2 års garanti på alt hvad du køber, så mm vision er faktisk tvunget til og "tilbyde" 2 års garanti
Og 1200,- for og opgradere til et sølle 670 kort der er 30% langsommere end 670MX i diverse benches, var da noget af super tilbud hva'
Andreas H
Hvis en computer har gode specs, så er det altså ligemeget om der står acer eller alienware på klistermærket mht performance. Hardwaren kommer fra den samme fabrik
feb 2010
(link fjernet)
Kom igen mm-vision
aug 2011
Men derimod ½ års garangti og efterfølgene 1½års reklamationsret !
At nogen butikker der ikke yder 2 årsgarangti, så alligevel laver rep osv. uden beregning er bare flot af dem.
Lige mht. det aller nyeste nye, vil jeg indrømme at jeg ikke er 100% med på noderne, men ligefrem at anbefale en Medion på baggrund af at alt hardware kommer fra samme fabrik, er da lidt noget fis?
Der er da så kæmpe forskel på hvad mærke "kassen" har, hvad angår service (Hvis den bliver nødvendig) og hvor meget der bliver gjort fra producentens side, for at have en tilfreds kunde...
Personlig erfaring siger mig: Medion har en service lig 0.
Lenovo Ideapad-serien, service lig 0.
Lenovo Thinkpad-serien, SUPER service.
Asus, Super service.
Samsung, halvsnaldret service.
Gigabyte og MSI, Super service.
Dell, Super service hvis man køber deres udvidet servicepakke (Kender ikke til det øvrige)
Acer og HP's billige-serier, skod holdbarhed og service.
Acer og HP's dyre-serier, super holdbarhed og service !....
Bare nogen af de eksempler jeg har som er maks 2 år gamle....
aug 2011
feb 2010
(link fjernet)
jun 2008
hvis du går ind og kigger på denne medion du har fundet... så kigger du prisen og finder en på mmvision til tilsvarende pris... denne har I7 3630Qm hvor medion har I7 3610Qm
på Gfx har mmvision GTX675m og Medion GTX 670M
godt nok har mmvision kun 180gb ssd hvor medion har hybrid drev og OS med...
men så meget "ha" er det da heller ikke
feb 2010
(link fjernet)
Du skal lige huske til de 9300,- mangler den styresystem, og den har kun én harddisk på i alt 180gb, samt mindre batteri.
feb 2010
feb 2010
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 5 AV-enheder: 2 Emner: 14 Svar: 29
feb 2010
Ja mht service der er der selvfølgelig forskel på de forskellige mærker. Men det som vi snakkede om var performance, altså ydelsen i spil og programmer. Hvis der er samme hardware i maskinerne, jamen så yder de også ens, selvfølgelig medmindre der er noget software der ikke er sat rigtig op, såsom drivere f.eks.
feb 2010
Det ville dog nok ikke fixe flimren på skærmen, og larmen fra blæser Der skulle den nok ha været til rep.
Hvilken Gamer Bærbar?