{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

HVAD SYNES I :D {{forumTopicSubject}}

hey jeg står her og skal til at opgradere men ville høre om det overhovedet ville give noget synderligt i kvalitet så spørg lige om der er nogen der ved det hehe

jeg har lige pt et par dali concept 10 og en nad c372 skal have en cd afspiller regner med det bliver den nad der passer til.....men det er så nu mit spørgsmål kommer tror i det ville give nogen synderlig effekt på lyden vis jeg også købte en nad c272 effektforstærker for vil sku ikke købe den vis det ikke er nødvendigt hehe......

håber i vil komme med et svar på forhånd tak :D:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVAD SYNES I :D
  • #1   6. sep 2006 ok ja så kan jeg godt se at det ikke er nødvendigt hehe

men forstår ikke hvad du mener lyden kun bliver i mono jeg tilføjer da bare noget ekstra effekt gør jeg ikke????

eller er jeg bare helt galt på den hehe:D

• #2   6. sep 2006 Hvad er det du taler om Torben W?!

1 x NAD C372 + 1 x NAD C272 er 110% det samme som 2 x NAD C 272 effekt mæsigt.

Der hvor 2 x NAD C272 er beder end 1 x NAD C372 + 1 x NAD C272 er hvist du køber en beder forforstærker end der er i NAD C372 ellers ikke... men effekten vil altid være det samme, da det er 110% den samme effekt del der ligger i NAD C272 som i NAD C372...

The MBG

• #3   6. sep 2006 ok synes nemlig også jeg havde læst noget andet på hifiklubbens hjemmeside hehe

men vil du andbefale mig at købe sådan en effektblok så MBG????

• #4   6. sep 2006 Du har en NAD C372 nu, hvis du køber en NAD C272 og sætter til via Brokobling så har du 2 x400watt i stedet for 2 x 150 watt... og jo du vil kunne høre forskel! i form af væslig mere dynamik, kontrol over basområdet og det hele vil stå mere klart, da du så har 110% kontrol over højttalerne... og så er det også lige det du nok vil kunne spille ca. dobelt så højt uden af det forvringer... og det er der nok nogen der vil syntes er fedt :o)

The MBG

• #5   6. sep 2006 ok så er der vist ingen tvivl om at jeg skal have sådan en effektblok hehe det er jeg sku glad for hehe så skal jeg sku i hifiklubben på lørdag hehe bliver nice:D:D:D

tusind tak for hjælpen MBG smiley

• #6   6. sep 2006 ja 100 gange mere end sælge din NAD C372 og købe 2 x NAD C272 + en forforstærker... for så meget beder lydkvalitet er der sku heller ikke af hive ud af de effekt kloser...

men hvis det er beder lydkvalitet du går efter så havde jeg solgt din NAD C372 og købt væslig beder lydne forstærker, f.eks har jeg en Primare A20 tilsalg for 4000kr. og der vil du vinde meget i forhold til NAD C372 lydmæsigt, ikke effekt mæsigt...

The MBG

• #7   6. sep 2006 ok hmmm har faktisk også kigget på en nad m3 hvad ville du sige til den????MBG

• #8   6. sep 2006 super forstærker!!!! rigtig lækker high end forstærker... men før du virkelig kan høre forskel ville jeg nok også kigge på nogen andre højttaler...

The MBG

• #9   6. sep 2006 ok for har nemlig sat et helt år af bare til at arbejde også har jeg tænkt på bare at bruge alt hvad jeg kan på hifi nu snakker vi virkelig klasse og er villig til at komme op og bruge en 70 80 tusind på et år så vis det lyder som et beløb til et anlæg der vil fremad så er det helt klart noget jeg godt kunne finde på at købe....

men skal bare vide om det er nok penge at bruge for at virkelig få noget ordentligt smiley

• #10   6. sep 2006 ja uden problemer... men tjen nu lige pengene først min ven....

The MBG

• #11   6. sep 2006 ja det er rigtig nok men ved jeg får dem det bliver selvfølgelig løbene ville bare vide om det er muligt at få et ordentligt anlæg til de penge:D

Kommentér på:
HVAD SYNES I :D

Annonce