{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.165 visninger | Oprettet:

Jesper O
Jesper O
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 39

Cerwin vega ve-8f højttalere {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg ville høre om Cerwin vega ve-8f højttalere er gode højttalere til et mindre rum. Hvordan er bassen og lyden fra diskanten? Hvordan er jeres generelle mening omkring dem?
(link fjernet)

På forhånd Tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cerwin vega ve-8f højttalere
  • Jesper O
    Jesper O Tilmeldt:
    mar 2013

#1   23. mar 2013 .

profilbillede
  • #2   23. mar 2013 Jeg kan ikke fortælle dig hvordan de lige nøjagtig lyder men har lagt øre til ve15f og det var skuffende. Der er nogen som godt kan lide den nye serie men vi er mange som ikke bryder os om det som de laver i dag for går du længere tilbage i tiden som i 90'erne så finder du højtalere i en bedre lydklasse og som kan levere varen og langt mere behagelig i lyden. Der findes for i øverigt også mange mindre model tilbage i 90'erne i fald du vil prøve det smiley

Men det bedste er at tage et lyt til de forskellige, nye som gamle for at danne sig sin egen mening smiley

• #4   23. mar 2013 jeg har dem selv, og jeg er utrolig glade for mine, bruge en denon pma 1560 og det spiller bare, rigtig fed bas til rock,techno, og de kan skam også spille rigtig godt. bestemt en god højttalere for pengene smiley men prøv og hør dem en gang

• Jesper O
    Jesper O Tilmeldt:
    mar 2013

#5   23. mar 2013 har hørt dem før synes de lyder godt smiley

• #6   23. mar 2013 jeg kan klart anbefale dem, især hvis du kan lide højt musik, og til tider stille og roligt, og stadig hvor pengepungen kan følge med smiley

• Jesper O
    Jesper O Tilmeldt:
    mar 2013

#7   26. mar 2013 Så er de købt og spiller rigtig godt.

• #8   27. mar 2013 smiley super, håber du bliver glade for dem, der er i hvert fald smæk i dem aligevel og især med størelsen taget i betragtning

Kommentér på:
Cerwin vega ve-8f højttalere

Annonce