{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Onkyo.
  • #1   22. okt 2013 Nu skal det jo lige sætte fast at vi opfatter lyd på mange forskellige måder, så det er altid godt at have noget at sammenligne med. Så hvis du har mulighed for at lytte til nogle forskellige, kunne det jo være en start...

Men jeg vil sige at Onkyo har overrasket mig. Jeg havde Denon før, og jeg vil sige der var stor forskel. Jeg er ikke nogen stor ekspert, men tror ikke du går helt galt med Onkyo.

• #2   22. okt 2013 Jeg har lyttet lidt rundt omkring efterhånden har også selv haft denon men den blev skiftet pga deri kke var HDMI. men fik aldrig købt en ny, så nu skal det være! smiley

- Har prøvet Denon, NAD, Rotel, sony. og meget mere. dog ikke onkyo endnu smiley

• #3   22. okt 2013 Jeg har desværre kun prøvet Denon og Onkyo. Og den største forskel jeg mærkede var at Onkyoen gav en lidt varmere lyd. Hvis man kan sige det sådan og knap så skinger som Denon.

Men som sagt, der er jo mange meninger om de forskellige mærker. Men hvis jeg engang skal have ny receiver eller forstærker, bliver det hverken NAD eller Denon.

• #4   23. okt 2013 Onkyo er et ganske fint mærke, især 700 serien. De er måske liiidt optimistiske i deres watt opgivelser, men bare man har det i baghovedet når man overvejer dem ser jeg intet problem i det.

• #5   23. okt 2013 Det leverer som regel de watt de er opgivet til. Man skal bare lære og læse opgivelserne korrekt, og ikke f.eks. tro at 7x100W betyder ud af alle kanaler samtidigt.

• #6   23. okt 2013 Bemærk at de 160Watt er i 6ohm, og er oplyst på 1 kanal af gangen !
    Med en så stor strømforsyning er der nu chance for at den levere hvad der bliver skrevet.
    Generalt er min opfattelse at Onkyo levere det som føles som et kraftigere lydtryk, bedre kontrol over højttalerne, end andre forstærkere som på papiret har flere Watt smiley

Onkyo er et generalt godt mærke, kender dog ikke lige denne serie, men er generalt en behagelig lyd, som ikke er skinger som de fleste Denon produkter er.. smiley

• #7   23. okt 2013 "
    Generalt er min opfattelse at Onkyo levere det som føles som et kraftigere lydtryk, bedre kontrol over højttalerne, end andre forstærkere som på papiret har flere Watt

Der bliver de så slået af Pioneer's klasse D forstærkere da de generelt mister mindre power ved træk på alle kanalerne, og øger effekten mere ved lav impedans.

• #8   23. okt 2013 Det er godt at få en masse erfaringer på bordet smiley

• #9   23. okt 2013 Det er udelukkende noget jeg har læst på soundandvision.com

De måler udgangs effekten på alle receivere de tester, i stereo, træk på 5 kanaler, og træk på 7 kanaler. Og stereo testen laver de både i 8 og 4 ohm, hvor man tydeligt kan se hvilke der er de mest strømstærke.

• #10   23. okt 2013 Så den levere ikke det der står i papirende?`

- Har i evt andre forslag til sorround reciever til under 2000 med HDMI & pre-out?

• #11   23. okt 2013 Når du søger noget i den prisklasse må du ikke forvente meget...
    Der vil ske en stor forskel fra de 2k - 3-3,5k smiley

Kommentér på:
Onkyo.

Annonce