{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spikes
  • #1   26. sep 2006 spikes kan holde til mange kg, tror ikke der er en begrænsning
    Du kan få nogle plader til at stille dem på så de ikke ødelægger gulvet, sådanne har jeg

• #3   26. sep 2006 nej ikke VT feet.. Du skal have Spikes. Det er det mest optimale, efter min mening.. men som Dennis L siger, så følger der tit nogle plader med, som har en lille anboring, så spidsen af spike´en passer lige ned i..

Det er for det meste tilfældet. Dog er det hos mig, laves på en lidt anden måde. Jeg har de originale spikes fra Jamo til mine højttalere, og da jeg købe disse spikes, fulgte der nogle gummi-føder med til at sætte på spikes´ne, så de ikke ville lave mærker i trægulvet..

Plus de er bedre absoberende over for vibrationer..

men som regel, følger der en for for fod med til de spikes du køber..

• #5   27. sep 2006 Kabinet-konstruktionen er lige-så afgørende som underlaget ved valget af afkobling-form. Det samme har vægten, min erfaring er at de færreste højtalere på mere end 40 kg stk (inklusiv evt stander) nyder godt af spikes.

• #6   27. sep 2006 ja det er rigtigt Bo K..

• #7   28. sep 2006 Spikes er som sagt kun til meget tunge højttalere. VT feed er meget bedre i dit tilfælde + at VT feeds er rigtig godt på gulvtæppe! Hvis du tager en lyd dommer uddanelse, vil du også få at vide at VT feeds er mindst ligeså godt som spikes! Men tag ind i hifi klubben, de kan bevise forskellen.

• #8   28. sep 2006 Men prøv at låne nogle nogle VT feeds, hvis du kender en der har dem, så kan du jo prøve dig frem...

Kommentér på:
spikes

Annonce