Opgradering af semi-anlæg. {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg siden 4 år siden godt kunne lide lidt Hi-Fi, men er stadig på noob-stadiet. Derfor tænker jeg lidt, at udvide min horisont, og så købe bedre tilbehør til mit nuværende setup, i stedet for at købe større..
Her er mit nuværende setup:
Forstærker: Denon AVR-1611
Front højtalere: 2x Jamo Classic 10
Baghøjtalere: 2x Jamo SW300
Subwoofer: Dali Basis 100
Mit forstærker er i min egen mening aaalt for svag.. Men bliver skiftet om et stykke tid..
Hvad jeg så har tænkt er, at mine andre komponenter ikke er optimale, hvor her er der tale om kabler og computer. Min computer har integreret lydkort (M-power z77), hvor jeg her tænkte, at man skal have et lydkort?
Mine kabler er også de HELT skrabet nede fra Hifiklubben, så tror måske de skal skiftes..?
Ville det kunne betale sig for mig, at investere i kabler og lydkort med nuværende setup?
Hilsen
Gerner
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 31
En center har jeg ikke plads til, er et ret tight setup jeg har.
Hvorfor jeg tænkte på at gå mere i detaljerne med mit setup er fordi, at jeg forleden prøvede noget FLAC 24bit musik. Troede man skulle kunne høre forskel fra dem, og så youtube sange.. Dette skete dog ikke!
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
Og skal det være et komplet surround anlæg du får sat sammen så kan jeg godt anbefale jamo cen200 hvis det skal være billigt (der er porte i fronten så den kan jo sagtens sidde på væggen over skærmen). Der er okay smæk på og man får dem ofte til en pris mellem 200 og 400kr.
nov 2012
Følger: 6 Følgere: 7 AV-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 376
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 3 Emner: 69 Svar: 303
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 31
Opgradering af semi-anlæg.