{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

fronthøjtaler hvad ? {{forumTopicSubject}}

jeg har et harman kardon anlæg til 10000kr og syntes det spiller godt men kunne egentligt godt tænke mig noget mere lyd når jeg spiuller musik . kan jeg godt bare købe nye fronthøjtaler . eller vil det så ødelægge min surround sound når jeg ser film eller kan den godt selv finde ud af det ....
hvad ville i evt anbefale har kigget lidt på noget infinity . men det skal heller ik være alt for dyrt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fronthøjtaler hvad ?
  • #1   10. okt 2006 hvis dit system kør med forstærker ville jeg mene der ikke er et problem i at bytte fronthøjtalere... du kan evt. bare skrur på instilingerne...

• #2   11. okt 2006 Ja ening, det skulle de rikke kunne ske noget ved.. Et anlæg er ikke bygget på den måde, så det kun kan køre med et sæt fronthøjttalere.. Så du kan sagtens skifte dem ud..

• #3   12. okt 2006 Jeg vil anbefale dig at have samme mærke og serie højtalere hele vejen rundt, det giver et bedere lydbilede, da højttalerne har den samme klang.

Fra HIFIklubbens side.

Ved at anvende identiske enheder sikrer man, at lyden fra alle højttalerne i en hjemmebiograf har samme klang. Det er vigtigt, da øret er i stand til at opdage små klangforskelle mellem højttalere. Bliver disse forskelle for store vil det gå ud over hvor realistisk vi opfatter lyden

• #4   12. okt 2006 okay tak for det

• #5   12. okt 2006 Jeg tror det han mener, er, at siden har købt en ny forstærker, om han er nød til at anvede de samme fronter eller om han kan skifte dem ud.. Det vil jeg ikke mene, at der er et problem i..

Kommentér på:
fronthøjtaler hvad ?

Annonce