{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.580 visninger | Oprettet:

Tidal Hifi plus (Family) {{forumTopicSubject}}

Hey har lige nogle spørgsmål

Jeg har lige opgraderet min tidal konto til det abonnement der står i titlen til denne tråd er der nogle der ved noget om dette?
SKAL det være familie til mig eller er det Tidal familien de mener jeg sendte en invitation til mig selv og der står som det første Tidal velkommen til familien så skulle man ikke tro at det er Tidal familien de refererer til??? Og hvis man er blevet inviteret af mig kan man så gå ind og lytte ligesom jeg gør det og det kører bare?

Håbede lidt på at der var nogle der allerede havde dette abonnement og vidste noget om det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tidal Hifi plus (Family)
  • #1   28. feb 2023 Mig og en ven prøvede at installere det på hans mobi bobi det ser ud til at fungere nøjagtig som hos mig selv og tror ikke det absolut skal være familie medlemmer fordi det man indtaster når man aktiverer profilen er sådan set bare fødselsdato en kode og et brugernavn så den er vidst god smiley Ydermere så står der at man skal bo i samme land 10-4 og en skumbanan

Kenneth

• #3   28. feb 2023 Jamen jeg tror altså ikke man behøver at bo på samme adresse der står bare at man skal bo i samme land og desuden hvordan vil de tjecke det det eneste man indtaster er fødselsdag kode og et brugernavn ja og så har de selvfølgelig ens mail

• #4   28. feb 2023 Men jeg har skrevet til Tidal og spurgt dem så må vi se hvad de svarer

Kenneth

• #5   2. mar 2023 Har fået svar fra Tidal man kan godt invitere venner dem man inviterer skal bare bo i samme land som en selv 10-4

Kenneth

• #6   10. aug 2023 God morgen så har de for den god lyd med flac og er super tilfreds med dem og i må have en god dag smiley

Kommentér på:
Tidal Hifi plus (Family)

Annonce