{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Flere nye kabler {{forumTopicSubject}}

Tjaaa... lidt snyd at hifi udstyr ikke lige er de mest oplagte januar tilbud smiley

Men jeg kunne nu aligevel ikke holde mig i skindet, og endte med at tage et Chord Signature digital kabel med hjem...
Det kan diskuteres i endeløse diskussioner om prisen på sådan et kabel retfærdiggør den forbedring det medføre, men resultatet er under alle omstændigheder, at lydbilledet blev åbnet gevaldigt op, og især bassen blev mere kontrolleret. Og heldigvis lyder det ikke så tørt som inde i butikken, men de havde jo også kun nogle SA højtalere smiley

Havde egentlig på fornemmelsen af mit gamle egetkonstrueret digital kabel var rimelig godt, men det blev hurtigt modbevist da jeg satte det nye på... Det lyder jo nærmest som Bilkas det bedste, hvis man ser på forbedringen smiley

Det krævede dog en lettere modificering af min DAC for at få det til at lukke helt op, men det havde jeg også på fornemmelsen inden jeg begyndte. Havde nemlig bare brugt en stump coax kabel som intern kabling i DACen, men den havde tilsyneladende en betydelig kapacitet, som nok har tilført noget jitter. Det hjalp ihvertfald at skifte det ud med noget kobber monterings tråd, som sidder med en rimelig stor afstand imellem stel og fasen...

Har opdateret min enhed med billede smiley http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2057

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Flere nye kabler

Annonce