2.612 visninger
|
Oprettet:
NAD C372 ville ikke spille? {{forumTopicSubject}}
Hej HG, håber virkelig i kan hjælpe mig!!
Spillede ligeså stille musik her i dag, hvor musikken lige pludselig stoppede. Jeg prøvede lidt forskelligt, men det vil stadig ingenting. Har den åbnet nu, og syntes ikke jeg kan se nogle sikringer som er sprunget.
Men Forstærkeren kan sagtens tænde og gå over på AUX og lyse grøn i de knapper der nu skal lyse. Men der sker bare ingen ting....
Hvad kan der være galt, og hvordan får jeg det løst?
Mvh Mikkel
dec 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 122
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 2
Ja det giver det der klik, men syntes ikke det lyder som det helt præcis samme klik, som når den fungere. Det underligt...
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 2
Men den vil heller ikke afspille lyd fra fjernsynet, hvor jeg har kørt phono kabler fra forstærkeren ned i en omformer til digital input, også videre op i fjernsynet... Så der må et eller andet der er brændt af i forstærkeren.
apr 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 209
dec 2010
Følger: 11 Følgere: 11 AV-enheder: 1 Emner: 15 Svar: 783
hvad sker der vis du skruer helt op for forstærkeren uden noget er tilsluttet kommer der en så svag lyd ud af højtalerne ?
havde en gang en c320bee den ville ik spille ens på begge udgange men når jeg slog tone defaet var der ik noget måkse det kunne hjælpe
dec 2007
nu spurgte jeg til transformeren, fordi jeg selv har prøvet at kigge på en forstærker, hvor alt display og lys virkede, men der kom ikke noget strøm ud af transformeren til forstærker delen, og spørg mig ikke hvorfor det var delt i 2
mar 2014
Emner: 1 Svar: 19
Men om den store trafo rent faktisk giver spænding ud , ved vi ikke med sikkerhed.
Hvis trafoen intet giver ud , så er en mulig fejl-kilde en termo-sikring som sidder indeni trafoen.
dec 2007
ved du om sådan noget det er "nemt" at skifte?
mar 2014
Emner: 1 Svar: 19
Man kan starte med at lave en ohm måling på primær-siden, hvis der er en afbrydelse kan man prøve at følge primær-ledningerne (220v siden) ind i trafoen. Det er forskelligt hvor nemt det er. Dens opgave er jo netop at afbryde primær-viklingen når trafoen bliver for varm. Men om det er problemet her kan jeg ikke sige.
dec 2007
NAD C372 ville ikke spille?