1.485 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tid Til Rørforstærker Tid Til Rørforstærker

En sjældenhed i sig selv, og nu har jeg endelig (med lang tids søgen) fundet dem der forhandler dette produkt.

Synes det er et lækkert lille sæt, og har en god fornemmelse af, at det vil gøre sig godt derhjemme.
(link fjernet)

Hvad synes I om det ?? =o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tid Til Rørforstærker
  • #1   17. jan 2007 Jeg har dog ikke planer om at skifte min effektforstærker ud foreløbig, dette sæt er meningen, at det skal sættes til min computer, som jeg iøvrigt smider herind senere.

• #2   17. jan 2007 I Danmark er de da bare forhandlet under navnet Empire... smiley

(link fjernet)

• #3   17. jan 2007 nu ved jeg ikke hvad prisen er, men hvis det er beregnet til computer havde jeg nok brugt pengene til en dac og en fornuftig integreret forstærker og et sæt 2-vejs højtalere. brugtpris ca 4.000.- for det hele.

• #4   18. jan 2007 Efter jeg har kigget lidt rundt hos en der forhandler Empire, så falder mit valg på dem her istedet :
    http://www.pttrading.dk/show/danish/produkter/tubeline/m-30/m-30.aspx

• #5   18. jan 2007 Jeg har aldrig selv hørt dem, men de siger jo godtnok at de er gode... smiley
    Men det skal jo nok også ses lidt i lyset af, at folkene der tester dem er vandt til logitechs det bedste.

Men jeg har det jo også lidt sådan, at man skal ikke bare købe dem fordi de benytter rør... Det er altså ikke ensbetydene med vellyd! Designet kan self. diskuteres, og med et par glødende rør der sidder synligt, så er der da lagt op til entusiasme smiley Men det kan lige så vel komme fra placebo virkningen (og det kan vel også være lige så godt...)

• #6   18. jan 2007 Michael H
    Den sidste jeg har linket til, er et sæt med en lækker varm og detaljeret lyd. Skal du have tilsvarende lyd fra andre mærker på markedet, skal du oppe og ofre en god slat mere.
    Vedkommende som jeg talte med, omkring sidstnævnte, er selv hi-fi nørd, og fortalte, at det sæt næppe skulle skiftes ud i nær fremtid.

Men hvor tit ser du en, der har rørforstærkere sat til sin hjemmepc ?? ;o)

• #7   18. jan 2007 Det kan der jo være noget om... Men hvis man går efter lyden af rørene, så kan du sagtens få DSP plugins til winamp osv. som kan emulere mange at de største rør forstærkere igennem tiden smiley

Hvis man kigget på det, så er der jo ikke noget i rør forstærkernes forvrængning af signalet, som en DSP ikke let kan efterligne!

• #8   18. jan 2007 For sjov skyld, så kan du da lege lidt med den her smiley (link fjernet)

Kommentér på:
Tid Til Rørforstærker

Annonce