1.380 visninger
|
Oprettet:
Tid Til Rørforstærker {{forumTopicSubject}}
En sjældenhed i sig selv, og nu har jeg endelig (med lang tids søgen) fundet dem der forhandler dette produkt.
Synes det er et lækkert lille sæt, og har en god fornemmelse af, at det vil gøre sig godt derhjemme.
(link fjernet)
Hvad synes I om det ?? =o)
sep 2005
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 38
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
(link fjernet)
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 5 AV-enheder: 2 Emner: 6 Svar: 353
sep 2005
http://www.pttrading.dk/show/danish/produkter/tubeline/m-30/m-30.aspx
jun 2006
Men det skal jo nok også ses lidt i lyset af, at folkene der tester dem er vandt til logitechs det bedste.
Men jeg har det jo også lidt sådan, at man skal ikke bare købe dem fordi de benytter rør... Det er altså ikke ensbetydene med vellyd! Designet kan self. diskuteres, og med et par glødende rør der sidder synligt, så er der da lagt op til entusiasme Men det kan lige så vel komme fra placebo virkningen (og det kan vel også være lige så godt...)
sep 2005
Den sidste jeg har linket til, er et sæt med en lækker varm og detaljeret lyd. Skal du have tilsvarende lyd fra andre mærker på markedet, skal du oppe og ofre en god slat mere.
Vedkommende som jeg talte med, omkring sidstnævnte, er selv hi-fi nørd, og fortalte, at det sæt næppe skulle skiftes ud i nær fremtid.
Men hvor tit ser du en, der har rørforstærkere sat til sin hjemmepc ?? ;o)
jun 2006
Hvis man kigget på det, så er der jo ikke noget i rør forstærkernes forvrængning af signalet, som en DSP ikke let kan efterligne!
jun 2006
Tid Til Rørforstærker