{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

morten h
morten h
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18

DVB-T og analog-omskifter {{forumTopicSubject}}

Har et lille problem,mit tv er født med en DVB-T modtager men kan ikke modtage samtidig med at jeg har mit kabeltvkabel i.. DVB og analog kommer op og "slås" for nogle af kanalerne ligger på samme positioner/kanaler. Så er der nogen der ved hvor man kan købe en omskifter hvor jeg kan sætte mit digi og analog signal ind i hvor jeg så manuelt eller ved hjælp af dino kan skifte mellem de to signaler... undskyld det er måske ikke så ment at forstå hvad jeg mener men det er svært at forklare synes jeg...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DVB-T og analog-omskifter
  • #1   28. feb 2007 Nu har jeg ikke den store erfaring med indbyggede DVB tunere, men dem jeg kender til, der er der da direkte i kanal vælgeren en omskifter så du har to kanal oversigter, én henholdsvis for analog og digital...

Men jeg tvivl sku stærkt på det med omskifteren... Så skal du jo skille hele tv'et ad? smiley

Men en anden, og helt sikkert bedre løsning for dig, ville nok være at anskaffe dig en Selector box, eller anden DVB-C modtager! Der har du samtlige kanaler, som på din analoge kabel forbindelse + endnu flere, hvis det er TDC smiley Og så har du alle dine kanaler som digitale, og et par HD'er også smiley (kræver self. en HD selector/dvb-c)
    Såvidt jeg husker, så tager TDC kun 150kr. i årligt kort gebyr, og det vil jeg sku mene er de penge værd. Tuneren koster self. et engangs beløb også, men det løser trods alt dine problemer!

• morten h
    morten h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18
    #2   28. feb 2007 bed godt jeg kan skifte på tv mellem digi og analog. men signalet skal ind igennem samme stik og det er der problemet ligger...

Kommentér på:
DVB-T og analog-omskifter

Annonce