{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.792 visninger | Oprettet:

Thule {{forumTopicSubject}}

heysa håber i vil gi jeres mening, for det første går jeg mest op i go lyd frem for bankene bas :o)
Men jeg overvejer og skifte mit anlæg ud med Thule forstærker og cd afspiller.
Disse 2:

(link fjernet)

(link fjernet)

Håber i vil smide en kommentar om jeres mening, eller måske har i en ide til et alternativ, men skifter ikke mine højtalere Dali suite 2,8 de spiller kanont.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thule
  • #1   15. nov 2005 any one???

• #2   15. nov 2005 hmm tror dette forum skal ha navne skift til cerwin vega galleri........ passer vidst bedre, der er sg ikke meget hifi over dette galleri.
    folk vil jo heller ha blod i øret end unik lyd

• #3   16. nov 2005 Ja det er jo faktisk rigtigt. Alle giver høje stemme bare hvis man har Nad eller cerwin vega. Og det er mega lamt. for cerwin vega er overhovedet ikke noget kvalitets mærke de kan bare spiller højt.

• Bager .
    Bager . Tilmeldt:
    okt 2005

Følger: 1 Svar: 1
    #4   16. nov 2005 En af mine venner har det sæt du beskriver der..

Det er lyder virkeligt godt, men den DVD afspiller er ikke så glad for VCD/SVCD/DivX.

• #5   16. nov 2005 Cerwin vega spiller UDEMÆRKET og der er POWER i dem, som jack siger, FOLK går IKKE og siger f.eks, MINE CERWIN VEGA V12 F f.eks SPILLER PERFEKT og pisse godt, der vil jeg hellere have noget AL dc, det lyder lidt bedre men stadig ikke PERFEKT lyd, men der er massere af power i dem, og jo det ER en kvali højtaler..

• #6   16. nov 2005 tak til jack og bager... det var det jeg vil vide..... tror sg jeg er nød til at købe det, det lyder kanont

• #7   16. nov 2005 det lyder ikke som et dårligt sæt, thule spiller for alle pengene, og lydmæssigt passer de fint til dali:)

• #8   16. nov 2005 Hej thomas A,
    Thule laver uden tvivl nogle rigtig fine forstærkere med massere af power (ikke CV-larme power), men har du overvejet noget brugt?
    Ellers ville jeg prøve at finde en Densen beat-100 brugt, de ligger omkring 4000 kr for en pæn en, og er efter min mening noget af det der spiller mest musik til under 10000.
    Lad dig ikke narre af de ”kun” 60 watt i 8 ohm og 120 watt 4 ohm som dine HT’er er, den kan sagtens drive dem, og spiller musik (ikke BOOM BOOM) som få, efter min mening!
    Men Thomas der er ingen vej uden om du må selv ud og lytte til det.

Held og lykke!

• #9   16. nov 2005 martin: ja synes osse det kunne blive et fint sæt

hifijohn: har tænkte på brugt, men vil nu helst ha sagerne fra nyt.
    kender slet ikke det mærker du snakker om densen, hvor forhandles det

og tak for alle jeres mening, bare ikke dem der kun kan snakke cv

• #10   16. nov 2005 Beat-100 bliver desværre ikke lavet mere, der er kommet en ny model som koster en del mere, men Densen forhandles en del steder du kan se dem på www.densen.dk --> Where to buy --> local dealers --> denmark.

Du kan se lidt om Densen B-100 her: (link fjernet)

Jeg kan godt forstå at du gerne vil have noget nyt, men du for tilgengæld utroligt meget lyd for pengene, også er Densen nok et af de sikreste brugt køb du kan lave.
    Hvis den engang skulle gå i stykker så har densen en fantastisk service, som til vennepriser fikser det.

Jeg syntes du skulle give den et lyd hvis du har mod på det, og ikke er en af dem med trang til en masse bas-drejeknapper og andet overflødigt lir, men bare vil have god musik i stuen.

• #11   16. nov 2005 Jeg har lige købt den thule in100 stereo forstærker du har tænkt på den spiller rigtig godt du bliver ik skuffet.Det densen som er blevet omtalt er også rigtig godt men er en helt anden pris klasse end thule har hørt densen og thule op mod hinanden,der er en forskel men densen koster Meget mere end thule så syntes helt sikkert du skal tage et lyt i din lokale hifiklub det er et kanon produkt jeg er super tilfreds med min in100

• #12   16. nov 2005 weeeeeee mennesker med sammen hørelse som mig......

troede sg alle her var cv besatte....*S*

• #13   16. nov 2005 hehe nej heldigvis:D

• #14   16. nov 2005 et er hva de siger......

• #15   16. nov 2005 han ka ta det.......................måske *GH*

• #16   17. nov 2005 Så mange er vi nu heller ikke der har cv så?

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 59
    #17   19. nov 2005 cv er godt nok. HVIS DU HEDDER BRIAN OG ER TIL RAVE OG TECHNO!!!!!

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#18   20. nov 2005 SÅ SKAL JEG MED GLÆDE KOMME MED ET ARGUMENT. Har hørt flere forskellige cv modeler plus at min bror også ligger inde med nogle.

1. De stinkerr til at spille alt andet end techno og den slags.
    2. DE ER AAAAALT FOR STORE!!
    3. Designet er ikke lige just det bedste.

• #19   20. nov 2005 Hov hov Jack, der tager du fejl!

Det Peter kommer med er netop et argument.
    Et SIMPELT argument består af en påstand eks. ”hundelort er gode at lave hjulspind i” og et belæg eks. ”de gør det nemmere for hjulet at spinde rundt”

Peter sagde ”cv er godt nok. HVIS DU HEDDER BRIAN OG ER TIL RAVE OG TECHNO!!!!!” det er en påstand, derefter hele tre belæg ”
    1. De stinkerr til at spille alt andet end techno og den slags.
    3. Designet er ikke lige just det bedste.”

Altså et argument.

Hvilke argumenter vil du have? Skal vi have en frekvenskurve på bordet til at fortælle os hvad god lyd er? Eller kan vi ikke bare bruge vores øre?

Det er ikke for at køre på dig, men ville bare lige gøre dig opmærksom på det. :o)

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#20   20. nov 2005 TIL JACK B

Fint nok at du er uddannet dasklærer, jeg kom med tre argumenter der beskrev hvorfor jeg ikke syntes om dem, hvordan kan du derefter sige det var en påstand?

• #21   20. nov 2005 Påstand:
    ”cv er godt nok. HVIS DU HEDDER BRIAN OG ER TIL RAVE OG TECHNO!!!!!”

Belæg:
    ” 1. De stinkerr til at spille alt andet end techno og den slags.
    3. Designet er ikke lige just det bedste.”

Det kan godt være det ikke er verdens bedste begrundelse, men jeg tror det er sådan Peter mener det.

Ret mig endelig.

• #22   20. nov 2005 Nej nej Jack B bliv her endelig! Vi kan jo snakke om tingene.
    Jeg har intet imod CV-ejere, jeg kender yderst fornuftige mennesker der ejer CV bla. dig.

Man kan jo godt være et godt menneske, selv om at man ikke kan høre.. UNDSKYLD! Kunne ikke lade være! Det var bare for sjov!

Grunden til at der er så mange der har ” rimelig dårlige vibrationer” mod CV ejere er nok at de mener at de vibrationer CV frembringer ikke er de bedste. Men hver mand sin smag! Bare man har det godt med det man ejer og føler glæden ved musik.

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#23   20. nov 2005 Til JACK B

Vil du have jeg skal sidde og lave en analyse til dig. KAN SGU DA VÆRE RET SÅ LIGEMEGET OM DET ER PÅSTANDE ELLER ET ARGUMENT, er meget ked af det vis jeg har stødt dig, jeg mente hvad jeg sagde og det er jo smag og behag om man er til cv eller ej. Faktum er bare at CV ikke dur til andet musik end noget med meget bas, såsom techno. VED DET DA MIN BROR HAR TO FRA KLASSIK-SERIEN.

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#24   20. nov 2005 HMM du må helt sikkert være folkeskolelære!

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#25   20. nov 2005 Jack B. hvis du var lidt åben for din omverden, ville du sågar vide at selveste hifiklubben skriver at de spiller yderst udetaljeret i forhold til Dali og B&W's modeler, så lad lige vær med at spille professer en anden gang ik??

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#26   22. nov 2005 ÅHH gir' op

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#27   22. nov 2005 har aldrig sagt at det var dig der brian ogf hørte tachno, du må da åbenbart have meget svage føleser siden du bliver stødt af nogen ord jeg siger.

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#28   22. nov 2005 Siden du går så meget op i det, og bliver meget stødt af det, må du jo have svage følelser og når du ingen ganhg kan se det som sjov når jeg siger det er for brian osv. så er du da lidt for barnlig(ville nok mere sige at det ver dig der er på tynd is)

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#29   22. nov 2005 Undskyld jeg siger det, men du virker ikke som en voksen mand, hvis du er så fornuftig så burde du da for langt tid siden bare have ignoreret mig som den voksne du er, og som den folkeskole elev jeg er!!

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#30   22. nov 2005 så hvis du er rigtig foruftig nu(som du jo er) så skriver du ikke mere..

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#31   22. nov 2005 kan du holde den??

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#32   22. nov 2005 Tænkte nok du ikke kunne holde den. Du siger til mig du vil dele ud af din ekspertise og hjælpe andre som f.eks. mig(sød tanke). Du skal bare lige vide at jeg også er tidligere cv ejer og min bror har også to styk fra cls-serien, så når du siger du vil dele ud af din ekspertise syntes jeg du skal spare den på dig selv for det er åbenbart din manglende viden på hifi der gør dig ude i stand til at give folk din såkaldte ekspertise.

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#33   22. nov 2005 så prøv at tage det fra en der har haft lidt af hvert, og så stol på mig når jeg siger at andre mærker som fx. Dali, B&W ja sågar gale lyder en snes vis bedre til detaljeret musik.

ps. Du får mig aldrig til at æde mine ord i dig igen!!

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#34   22. nov 2005 *mig

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#35   22. nov 2005 kan søreme også se du har stor viden på hifi med det amatørgrej du har smiley

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#36   22. nov 2005 er i gang med at ligge billeder ind.

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#37   22. nov 2005 du har jo ikke en gang et eneste stykke hifi.
    ER SÅ IKKE HELT MED PÅ HVORDAN DU KAN KALDE DIG SELV FOR EN ENTUSIAST PÅ DET OMRÅDE(det står måske hos din mormor)??

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#38   22. nov 2005 Jeg har sådan set aldrig sagt jeg har noget godt hifi, men når vi nu er i gang fortæller jeg det gerne.
    1 stk. Dali concept center
    2 stk. Dali concept 6
    2 stk. Dali concept 2
    1 stk. Dali AW10 sub
    har ikke på noget tidspunkt pralet med det, og jeg gentager det gerne for dig, da du åbennbart ikke har hørt det før. Jeg har haft både cv og dali og kunne personligt HELT KLART BEDST LIDE DALI.

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#39   22. nov 2005 Så Jack nu syntes jeg at vi begge har fået vores personlige fordomme ud, hvad med at vi holder et hvil og sætter en ende på denne diskusion inden det går over stregen??

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

#40   22. nov 2005 Fint nok med den personlige vurdering af concept 6. Nu står det bare således til at jeg er 16 år gammel og har et job i kinopalæet som kontrolør, så du kan nok forstå mit valg af en lidt mere økonomisk højtaller da jeg ikke tjener de helt store basseører.

Kommentér på:
Thule

Annonce