Til Scootermenneskerne (: {{forumTopicSubject}}
Jeg ville bare lige høre om hvad i syntes om min plan / idé, om det er godt eller totalt latterligt (:
Jeg er ejer af en spritny Piaggio NRG Power DT, som jeg så har besluttet at installere noget HIFI i.
Idéen er at jeg anskaffer mig 2 Pioneer 2-vejs Marine højtalere på 160W (Dvs. helt vandtæt, salt, soltæt, you name it) som jeg monterer i fronten af scooteren. Enten integreret i inderskjoldet foran, eller helt inde i fronten.
Derefter vil jeg montere en 8" eller 10" Sub i hjelmrummet (Har ikke besluttet hvilken. Forslag ?) med en port igennem sædet så bassen også kan komme ud af rummet. (Lignende det her: (link fjernet) )
En forstærker i hjelmrummet. (Ved ikke om jeg skal gå efter den røde som alle har, eller har i nogle bedre forslag ?)
Og så et batteri i hjelmrummet (16 Ah?) og selvfølgelig tilkobling til Ipod osv.
Er det realistisk ? (: Mangler jeg noget ? Hvad kan jeg gøre bedre etc.
Meningen var at det også skulle kunne høre når man kører, til en vis hastighed selvfølgelig, da jeg ikke helt selv kan se det smarte i at montere anlæg i et lukket hjelmrum, og bruge det når man holder stille
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 16
Den 8" burde være fin!
dec 2005
Følger: 28 Følgere: 26 AV-enheder: 5 Emner: 50 Svar: 482
Eller jo alt det ddu skriver kan godt lade sig at gøre.. det er set før
Men når det kommer til en sub.. så køb en som er lavet til biler.. Da de ikke skal bruge samme mængde plads, til at lave lyd i..
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 43 Svar: 99
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 11 Svar: 106
mar 2006
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
jeg kørte med en sony Xployd forstærker, men måtte bukke hjørnerne.
såh... men spørg hvis du er i tvivl om noget..
Til Scootermenneskerne (: