{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.560 visninger | Oprettet:

Bilbatteris levetid ? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg går og overvejer om jeg skal bygge et eller andet anlæg, i en kasse eller lign som et lille vinterprojekt som jeg så kan tage med til stranden osv til sommer. Og dertil har jeg en nogle bilenheder liggene som jeg evt ville bruge til projektet samt en forstærker og headunit.
Og derfor ville jeg lige høre hvor lang tid sådan et ligesom det her: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6612&n=60100&KundeID=VDgVDngcjc3299nK2wVVUYmsF0mALVp
Eller noget lign kunne holde uden ladning osv hvis jeg laver sådan et projekt ?
Hvor lang tid tror i ?
Forstærkeren er på 2x95W 4ohm

Mvh Casper Sørensen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilbatteris levetid ?
  • #1   29. nov 2005 Kan nok holde nogle timer smiley

• #2   29. nov 2005 Okay. Ikke mere?
    Kunne man evt lave en opbygning der kunne holde noget længere ?

• #3   29. nov 2005 Altså kender en der har lavet et anlæg på din puch.. og det er bare med en scooterbatteri..og han siger hans kan spille ca 12timer.. Og det er med bilradio, forstæker og så 2 6*9 højttaler.. Så går ud fra der er den del mere kraft i et bilbatteri...

• michael r
    michael r Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   30. nov 2005 de holder ik særlig lang tid hvis det ikke lader MAX 1 dag kommer også an på hvor højt man spiller og sådan men IK mere end 1 dag jeg har selv bil anlæg på værelset som anlæg der sidder en lader på KONSTANT hvis jeg tger den af og knalder op for det knap 1000 W så går der ik lang tid før det er tomt og skal lades op så har ALTID lader påå selvom det giver lidt brummen

Kommentér på:
Bilbatteris levetid ?

Annonce