{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Rasmus d
Rasmus d
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

PLAYSTATION 3 TIL RECEIVER HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

hej derude, jeg har lige købt receiver og skal til at se blue ray film
MEN
kan ikke få begge dele igennem ( lyd & billede )
har sat HDMI stikket i men er virkelig helt lost?
Receiveren ser sådan her ud bagpå
"(link fjernet)

PLEASE ?!?! hva ska jeg gøre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PLAYSTATION 3 TIL RECEIVER HJÆLP!!
  • #1   23. okt 2007 altså du har kun sat receiver og PS3 sammen med HDMI ? for så skyldes det nok at din receiver ikke understøtter HDMI 1.3.. derfor skal du nok bruge et optisk eller coaxialt kabel til overførsel af lyden fra PS3 til receiver.

• Rasmus d
    Rasmus d Tilmeldt:
    okt 2007

#2   23. okt 2007 michael H - tak smiley , men havde en PS3 og nu er min receiver ( den på linket ) kommet hjem, og nu prøver jeg så at sætte dem sammen, lige nu har jeg fået det til at køre med "hdmi" i Tvet og "de røde og hvide" i receiveren
    men hvordan får jeg sluttet et Optisk eller cox kabel til playstationen ?

• #3   23. okt 2007 der skulle gerne være et stik bag på din PS3 til dette.. enten et hul med rødt lys i, eller et rundt coaxicalt stik. der skulle gerne stå hvad det er for et stik, men vil mene det er det først nævnte som er på den

• #4   23. okt 2007 Min forstærker kører ikke HDMI 1.3 men jeg kan sagtens lave fullHD passtrough på den.

Rasmus, hvis du sætter HDMI fra PS3 til forstærker, skal du huske også at føre et HDMI kabel fra forstærker til TV'et.
    Så skal du ind i indstillinger for lyd på PS3'eren og der vælge hvilket kabel lyden skal sendes igennem (samme gælder hvis du bruger optisk eller stereo phono).

Jeg bruger pt optisk kabel fra min PS3 til min forstærker, og det er nemt nok at sætte til. Der er kun et optisk stik på PS3, så det er nok den du skal bruge.

• Rasmus d
    Rasmus d Tilmeldt:
    okt 2007

#5   23. okt 2007 kan også se jeg har et hul bagi til Optisk , så regner med at købe sådan et stik i morgen, men er det så KUN det jeg skal bruge over i "forstærkeren" og så fra forstærkeren op i tvet ? eller fra PS3 til Forstærker og fra PS3 Til TV ?

• #6   24. okt 2007 Optisk kabel fra PS3 til forstærker.

plus

HDMI eller AV-multi til TV fra PS3.

Og husk at rette indstillinger for video og lyd på PS3.

• Rasmus d
    Rasmus d Tilmeldt:
    okt 2007

#7   24. okt 2007 mange tak :D.

Kommentér på:
PLAYSTATION 3 TIL RECEIVER HJÆLP!!

Annonce