{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

NAD T763v2 - ødelagt ? {{forumTopicSubject}}

hej drenge..

ja så skete det, igår fungerede den helt fint. men da jeg kom hjem i dag og ville høre lidt musik.. så var den døød smiley men hva kan problemet være.

jeg kan godt tænde for den, så den orange diode blir grøn, men der sker INTET.. den slåer heller ik til (den svage klik lyd man kan høre når den tænder) og displayet er helt tomt.. da jeg først tænte den, kunne den godt skifte fra de forskellige indput, selvom man intet kunne se på displayet, men så slukkede jeg den, og tænte igen.. og så skete der absolute ingen ting, kun den grønne diode som begyndte at lyse, ingen lyd, ingen sebar liv.. smiley

men hva tror i der kan være galt med den, jeg hælder selv til at det måske kan være nogle sikringer i den som er brændt af, men det er måske være end det ?

Det skal lige siges, jeg har afleveret den i Hifiklubben idag, som så sender den til reparation. og jeg vil så ha den tilbage om en 2 - 3 uger mente han smiley det lang tid..

nogen som har oplevet nået i samme stil ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NAD T763v2 - ødelagt ?
  • #1   28. nov 2007 tilæg*

da jeg først tænte den, var der lyd da man skiftede indput, var der ikke anden gang.. + man så heller ik kunne slukke for den smiley

• #2   28. nov 2007 Tjaaa... det kunne godt lyde som en sikring, da den slet ikke tænder eller noget somhelst?

Du kan jo udelukke de ting, som aligevel ikke tænder før efter styringen er startet op, såsom effekt trinnene osv. Så skulle det da være fordi et eller andet havde kortsluttet og derfor futtet en sikring eller det der er værre.

Er der reklamationsret på den? (hifiklubben giver vist også op til 2½års garanti, så du burde være rimelig godt sikret)

• #3   28. nov 2007 micma18 .: jeps der er stadig forsikring på den.. altså har ikke nået som skulle ha kortsluttet den, så det skal være sket af sig selv i løbet af natten / formiddagen..

skal lige siges.. jeg prøvede at gå ind i menu'en på receiveren.. og det kan man godt smiley så ved ik.

• #4   29. nov 2007 ok... Men strømforsyningen er jo også delt op i en kontrol og en effekt del, hvis ikke flere? Men se hvad de siger til det.

• #5   29. nov 2007 ja det jo det.. men okay, de skal jo lave den for der er jo stadig garanti på.. bare lidt surt at skulle undvære den så længe smiley

• #6   29. nov 2007 Jeg er er på min nr. 2 NAD forstærker, og den sidste har været til rep. en gang! Jeg ved ikke om NAD er særligt upålideligt, eller vi bare er uheldige...?

• #7   29. nov 2007 Mads S: vil ik tro det er fordi NAD er meget upålidelige.. for det er de jo.. jeg har aldrig haft problemer med receiveren før, det er første og eneste gang (7, 9, 13).. men kender mange som ALDRIG har haft problemer med deres NAD udstyr.. så tror bare man har været uheldig.

• #8   29. nov 2007 Jeg tror også bare at jeg har været uheldig, det er jeg sgu altid når jeg køber noget med mikrochips i...næste gang invisterer jeg sgu i...sten smiley

Kommentér på:
NAD T763v2 - ødelagt ?

Annonce