{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Indbrud Disko.. {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens.

Jeg håbet på en stille og rolig aften, Men nej kl 20.20 Bliver jeg ringet op i aften af min GSM Alarm at alarmen er gået. Jeg ringer straks til min kollega som bor 200meter væk fra alarmen og forhøre om han er nede i kælderen. Kunne jo være en fejltagelse. Det var han ikke og han havde lige fået besked om den var gået.

Jeg tonser så hjemme fra og ned mod lageret, det samme gør min kollega. Samtidig ringer jeg rundt til de nærmeste folk jeg kender. Da vi ankommer lister vi os ind af hoveddøren til lageret. Det første vi ser er at hele karmen og døren er sparket ind. Alarmen blev deaktiveret af dørsensoren.

Men der var ingen at se. Så sirenen havde nok skræmt dem væk. Vi ringer til politiet og forklare situationen. Samtidig jeg står og snakker i tlf høre jeg en dør ved et lokale der ligger ved siden af vores lager klapper i. Jeg kommer igennem til politiet og forklare situationen og at vis de er heldige kan de tage gutterne på ferskgerning fordi de gemmer sig inde i et rum. Der gik 5min og politiet kom. Desværre viste det sig at gutterne havde ødelagt en rude og kravlet ud igennem der.

Nu stod vi så med en opbrækket dør og fri adgang til lageret og måtte fylde bilen med grejet og køre ud til noget familie af mig og fylde deres hus med udstyr.
Politiet ville undersøge sagen nærmere da vi har en tanke om det er nogle af de lokale drenge i området som har ville ind.

Jeg siger bare, det er fandeme da utroligt at man ikke kan have sit grej for sig selv.. Og jeg siger GUD! hvor er jeg glad for den alarm. Den blev monteret for 5 dage siden. Er det held eller hvad smiley
- Men intet manglet og alt er blevet rykket midleritdig.

Ville bare dele denne trælse oplevelse med jer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud Disko..
Kommentér på:
Indbrud Disko..

Annonce