844 visninger
|
Oprettet:
hjælp til stereo sæt {{forumTopicSubject}}
hey alle sammen har et fantastisk Surround anlæg spiller rigtig godt.. er så glad for det. men overvejer tit og købe et fantasktisk stereo anlæg som bare at godt til alt mit musik. kan i hjælpe mig med det. har brug for en forstærker og et kabel også et sæt højtalere.. ved virkelig ikke hva jeg skal vælge har kigget på: Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand lyder virker til og være en god højtaler. har set et par brugte til 13000 kr. men hva ville i vælge af ting og hvorfor.?
så vil jeg kigge lidt på hva i vil vælge se hva jeg kan finde det til i pris. også se på de forskellige ting
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.327
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 92 Svar: 272
nov 2006
du kan jo starte med at oprette dit nuværende anlæg og vise lidt almen interesse, + så er det også nemmere at vejlede, samt folk vil også være mere behjælpelige idet der er MANGE der bare opretter en profil og spørger løs
IKKE at man ikke må, men så føler man også lidt fællesskab
håber du forstår det ikke er et slag over næsen, men bare et klap på skulderen for at du kommer ind i vores fællesskab
MVH ronnie
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 92 Svar: 272
nov 2006
siger det bare fordi at folk HAR luret du kommer og spørger HELE tiden...... ikke at der er noget galt i det, men du ved, så bliver folk jo trætte af det samme igen og igen
hjælp til stereo sæt