{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  svideo/vga/dvi hvad er bedst
  • #1   15. jun 2008 DVI er det bedste

• #2   15. jun 2008 Men jeg kan ikke rigtig se forskel på vga og Dvi. men der siges at dvi er bedst

• #3   15. jun 2008 ok det vil sige at jeg lige så godt kan købe vga og så spare pengene fordi man ik kan se forskel ??

• #4   15. jun 2008 Det kommer an på flere ting... Men det er jo nok de digital medier som DVI eller HDMI, der har potentiale for det bedste billede. Men det kommer i den sammenhæng lige så meget an på den fortolkning af signalet som bliver lavet i skærmen.
    Har oplevet flere gange at resultat blev bedre med eks. VGA i stedetfor HDMI, fordi den del af tv'et til syneladene har været lidt for billig smiley

Hvad angår de analoge medier, så er der nok ikke meget tvivl om at Component er det bedste.
    Men der findes 2 alm. brugte signal familier, hvis kan kalde det, det... Den ene som bygger på netop Component, men som har mulighed for at bruges i simplere udgaver. Henholdvis S-video, og Composit. Hvor Composit er den dårligste.
    Den anden familie er RGB, som bruges både i VGA og Scart, foruden rigtig RGB, som ofte er 3 kabler med BNC stik. (ikke at forveksle med Components 3 RCA stik)

Scart kan som original design, indeholde både Composit, S-video og RGB. Men ikke Component.
    Hvilket af signaler der bliver brugt kommer for det første an på kablet, da ikke alle Scart kabler har alle lederne installeret. Og så self. hvordan opsætningen er i kilde og modtager enhed.
    Hvis man kun har mulighed for Scart, så vil RGB nok være det bedste, men S-video har teknisk set mulighed for en bedre hvid nuance. Men ikke alle enheder har understøttelse for alle 3 signaler. (Fejl kan f.eks. være sort/hvid billede, hvis man forsøger at bruge S-video, men apparatet kun understøtter Composit.)

• #5   15. jun 2008 og det betyder at hvad er bedst ???????????

• #6   15. jun 2008 DVI / HDMI har det bedste potentiale, men det kommer en på TV'et hvor godt det bliver i sidste end.

• #7   15. jun 2008 det er zeptos zweiv 32 som er på tilbud ???

• #8   15. jun 2008 så skal du have et stik der går fra DVI til HDMI i den anden ende..

hvis det er fra din computer til fjernsyn i hvert fald..

• #9   15. jun 2008 Du skal nu nok ikke regne med at der er kælet meget for teknikken overhovedet, på et tv til 2500 kr. smiley

• #10   15. jun 2008 hved jeg godt men derfor tror jeg også at jeg tager et vga kabel

• #11   15. jun 2008 nogen der hved om der er dvi tilslutnong på det ???

• #12   15. jun 2008 micma18 .

Hvad er det for en gang pladder at fyrer af.... Spade

du finder ikke noget bedre, tilsvarende, eller et der kan komme i nærheden til den pris.

Analog delen på tv'er et ikke det bedste, men skal du bruge det digitalt, dvs. dvi/hdmi så er det sku et fund

• #13   15. jun 2008 micma18 .

Og det var ment til til denne kommentar "Du skal nu nok ikke regne med at der er kælet meget for teknikken overhovedet, på et tv til 2500 kr. ;-)"

Det er jo tilbudet, normalprisen er 48% højere smiley

• #14   16. jun 2008 >> Boomboy
    Tror ikke du skal regne med at de forære dig noget for sjov skyld, så prisen på 2500kr. afspejler nok et mere realistisk prisleje for det pågældende apparat. smiley

Kommentér på:
svideo/vga/dvi hvad er bedst

Annonce