{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

Søger Surround-Forstærker/Receiver {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en surround forstærker/reciever som har masser af kraft til store højtalere og som har Mulighed for Fuld HD opskalering...den skal ligge i en prisklasse omkring de 10.000, har selv haft kigget på nogle stykker som jeg synes var interessante men har ingen mulighed for at kunne prøve dem da der ikk er nogen forhandler i nærheden med dem. de modeller jeg har kigget på er:

Sony STR DA5300ES
Onkyo TX NR905
Pioneer VSX LX60
Yamaha RX V3800
Denon AVR-3808....

Hvad mener i herinde?...spørger bare om jeres mening :)...alle former for NAD forstærkere har ingen interesse da jeg ikke synes om deres design smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger Surround-Forstærker/Receiver
  • #2   29. jun 2008 Af dem du nævner ville jeg helt klart gå efter Yamaha.
    Som tillæg kunne du også prøve noget Marantz.

Men som sagt i den prisklasse, får du mest surround ud af Yamaha af dem du nævnte, samt den har også rigeligt med kraft.

Jeg er selv på jagt efter en surround-processor i prislejet 25-30K, men udvalget er faktisk ikke ret stort i det prisleje ;-(

• #4   29. jun 2008 Michael G.
    Mange tak, den har dog bare en væsenlig mangel..... Ingen HDMI smiley

• #6   30. jun 2008 Onkyo har fået rigtigt meget ros for deres nye recievere både i surround og stereo. stadig har de en billedbehandlings chip fra noget jeg mener der hedder reon der skulle fungere intet mindre end fabelagtigt.

• #7   30. jun 2008 Ud fra speks og anmeldelser, hvis man sammenligner Onkyo og Denon, ser det umiddelbart ikke som om der er nogen tvivl : Onkyoén vinder klart, den er både betydelig tungere og kraftigere (7x220w) mod Denonéns 7x130w, ja det ser næsten ud som Onkyoén befinder sig to klasser over Denonén. Prøv at kigge på www.whathifi.com Der kan du se anmeldelser og specs.

• #9   30. jun 2008 Michael G.

HDMI skal da netop igennem processoren for at få de nye HD lydformater, med mindre at processoren selv kan decode dem så kan man nøjes med analog signal. Det er dog ikke tilfældet med den du linkede til, så HDMI er nødvendigt smiley

• #11   30. jun 2008 Nå men sagt på en anden måde, jeg VIL have en processor med HDMI smiley

• #12   30. jun 2008 altså grunden til at jeg vil have HDMI i forstærkeren er at jeg vil kunne sætte min PS3 til den og så også udnytte de nye lydformater såsom DTS-HD...men jeg har også selv været mest hældende til onkyo da jeg for nogle måneder siden havde en gammel Onkyo A-8190 og den var bare GUF! :D...hvis man spurgte mine ører...:D

• #14   30. jun 2008 Jeg har endnu ikke stødt på en BD afspiller eller processor som kunne lave et ordenligt lydbillede i 5,1/ 7,1 analog!!!!!!!

• #15   30. jun 2008 hvis jeg var dig ville jeg kigge nærmer på Onkyo TX NR905
    michael s og kent n skriver nogle meget overbevisende(rigtige) ting om den.
    hvis jeg havde pengene ville jeg købe den smiley

• #16   6. jul 2008 Er jeg iøvrigt den eneste, der synes det er sløjt , med alle de HDMI Receivere/forstærkere, der KUN har HDMI switching ?

Kommentér på:
Søger Surround-Forstærker/Receiver

Annonce