{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.800 visninger | Oprettet:

LunD^
LunD^
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 62

Netstøjsfilter købes hvor? {{forumTopicSubject}}

Hep hey,

Nogen der ved hvor jeg kan finde et netstøjsfilter på nettet ELLER evt. i nærheden af Køge?

Discoworld.dk som er den eneste jeg kan finde har den udsolgt og ved ikke hvornår de får den hjem.. :0

Det skal bare være sådan en simpel en man sætter i stikkontakten til at tage buleret fra mit surround anlæg.

Har selv søgt på nettet, men kan ikke finde nogen der sælger dem, det kan vel ikke være rigtigt!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Netstøjsfilter købes hvor?
  • #1   1. feb 2006 tvivler på du vil kunne høre forskel med dine computer højtaler hehe...

The MBG

• LunD^
    LunD^ Tilmeldt:
    dec 2005

#2   1. feb 2006 Mickey, hvorfor ikke det? Det er bare til at tage de "bum" lyde der kommer engang imellem, det er vel det sådan et filter er lavet til.

JesperK:

Ringede til dem, og spurgte for der står på deres HP at den er på lager, men han kunne ikke sige hvornår de fik den hjem igen.

• #3   1. feb 2006 fordi den forstærker der sider i dine højtaler er af så ringe kvalitet så selv om du fik sådan et sat på, ville det stadig være der... og vis din forstærker ikke vil lave det, ville signalet fra din Lumatron Kombi VHS / DVD være så dårligt af det ville komme der fra... sådan et filter vil ikke spille noge rolle i systemer i din klasse som dit... sorry men rigtigt... ville hele spar sammen til noget beder...

The MBG

• LunD^
    LunD^ Tilmeldt:
    dec 2005

#4   1. feb 2006 Nu siger du godt nok mit Logitech er noget l***, men er det noget du ved noget om, eller er det bare fordi det er et PC anlæg?

Ang. DVDen har du nok ret, det er bare noget SuperBrugsen halløj, men den virker nu godt. smiley

Sådan et filter er jo ikke så dyrt, så jeg vil da lige prøve og se om det ikke kan hjælpe.

• #5   1. feb 2006 hehe gud fanden ved jeg hvad jeg taler om ellers ville jeg nok ik skrive det... jeg kan jo være pænt lige glad med hvad du har og ikke har... og hvordan det lyder... prøver kun at hjælpe dig med min erfaringer og viden...

og vis man prøver af stille det logisk op... et system til 2000kr eller hvor meget det nu har kostet... 5 højtaler, dertil en forstærker til hver som der er i en surr. forstærker. og vis der ikke en gang er det så siger det jo aller rade der om kvaliteten... så er det ikke en gang rigtig surr. men næsten sammen lyd i alle højtaler... kan fortele dig der er mange af de billige surr. systemer der ikke en gang er i stand til udfør rigtig surr. i 5 kanaler... nå nok om det...

vis vi nu siger der er 5 forstærker en til hver af de 5 højtaler sammen med en forstærker til din sub. så kan du starte med tage de 2k. snup 1000kr. af dem, sår er div. omkostninger dækket... så er der 1000kr tilbage til 6 højtaler plus fostærker, og kasser til det hele...
    så kan du tænke dig til hvor vi er kvalitets mæsigt...

The MBG

Kommentér på:
Netstøjsfilter købes hvor?

Annonce