{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Playstation 3
  • #2   17. aug 2008 Personligt syntes jeg det er syndt at 40gb mangler HD-lyd!

• #4   18. aug 2008 har selv en ps3, og elsker den! xD...hvis du skal købe en, så vent til 80gb, da den vil ligge omkring den samme pris som 40gb. og skal du vælge dit første spil...så vil jeg varmt anbefale Drakes Fortune!...super fedt spil! smiley

• Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #5   18. aug 2008 ps3, er fedt, men bliver hurtigt lidt træt af de gammeldags controllere når man har spillet med wiimotes i lidt over et år smiley

det er så kanon lækkert at du kan bruge optisk kabel! mega +point der smiley

• #6   18. aug 2008 PS3'eren leverer Dolby TrueHD lyd - så det mangler skam ikke.

Det gør min 40Gb i hvert fald. Det kræver selvfølgelig at man har en forstærker som kan klare det for at få det optimale ud af det.

Før jeg købte PS3 har jeg kun haft PC og svoret til det. Med PS3'eren er jeg bestemt blevet omvendt, ikke mindst pga. Blu-Ray afspilleren. En lækker maskine med masser af muligheder.

En ulempe er at USB-stick/harddiske skal vist være formatteret i FAT32 for at den kan læse dem.

• #7   18. aug 2008 Iøvrigt... hvad skal man bruge optisk til når den har HDMI?

smiley

• Søren L
    Søren L Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 64
    #8   18. aug 2008 Jeg har også en, og er super glad for den. Med hensyn til HD-lyd, mangler den da intet?

Den kan internt dekode alle HD-lydformater, og sende til videre til ens receiver i LPCM (hvilket er samme kvalitet som HD-formaterne), så fremt man bruger et HDMI kabel, og at ens receiver kan håndtere dette.

Det eneste den ikke kan, er at bitstreame de nye HD-lydformater.

• #10   20. aug 2008 Hvornår kommer 80gb versionen ud

Kommentér på:
Playstation 3

Annonce