1.064 visninger
|
Oprettet:
Hvad skal man efterhånden finde sig i? {{forumTopicSubject}}
Tag et kig under salgannonecen med de Prosonic højttalere, og se hvad man skal finde sig i..
En, som ikke engang har oprettet en bruger og en HIFI-enhed herinde sviner andre folk's kommentare til, når man skriver sanheden om højttaleren for at hjælpe...
Hvordan skal det efterhånden gå med vores hifigalleri, når man skal finde sig i den slags ubehøvlede bemærkninger og møgbeskidte svar...
Vil gerne høre jeres mening om denne sag og vil gerne have i læser hvad der er blevet skrevet direlte tilmig under den salgsannonce..
Overvejer snart at melde mig ud af det her galleri for det her er simpelthen for meget...
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 3 Emner: 14 Svar: 50
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.569
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 2 Emner: 12 Svar: 80
2 : sår skal man også talle bent til ander her enne og det gelle også de ander galleri
3 : salgannonecen
http://www.hifigalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=902
ham det har sadt dem til salg mår jo sel best vid om det er 3 vejs elle 4 vejs elle 5 vejs
-----------------------------------------------------------------
tag jer lig sammen det ligen jo mer og mer ScooterGalleri der her
aug 2005
en golf med 10 ben ja men mår jo godt ting sel når man sedt nogen til salg men ja vis man er ledt får kert på den som han mosker er sår sig det pent til mad i sted får
men og over drive med 10 ben i en golf sår er man også mer en dum
jeg har sel en golf plys og den har kun 4 ben og 115 HK til vendt bil og min somme bil er er BMW CABRIO men 6 ben 150 HK .... alse man mår jo godt ting sig bag ledt om nogen gan
aug 2005
ja jeg bor i tyskland fløtte her ned får 8 munger siden sammen mid min pige
men men vis jeg er i tlive om noget enne jeg vil sedt det til slag sår vil jeg lig spør føst om det er rite elle ej
men man kan jo helle ikke skrive her enne ud en bru og det kan man helle ikke på de ander galleri
aug 2005
ja i den føste bil som hvad min føste bil og mit et og aldt
jeg har stadi smade i min ryk efter det og jeg får det site får fårsiken i løben af de names dag og bløbe lyd på 65,950 kr det er ikke ringe men det tag jo ikke min smade i ryken
aug 2005
hvem har du et lingt til profil
alle skal opfår sig pent og det gelle på alle galleri
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.569
Hvad skal man efterhånden finde sig i?