{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

lasse o
lasse o
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

DVD/HDD optager??? {{forumTopicSubject}}

Jeg søger lidt råd og vejledning til køb af en dvd optager med harddisk. Hvad skal man kigge efter?? Skal have noget til omkring 2000kr.

Jeg fatter ik så meget af det med digital tuner, HDMI og diverse andre ting man skal have doktor grad i for at forstå...

Det hele kom sig af jeg kiggede i Føtex Avisen og faldt over en Philips DVDR3590H til 1900kr. Men umiddelbart har den ikke HDMI.. Der er også en Samsung i avisen.. Men den har kun 160gb mod philips 250gb..

Så jeg kiggede lidt rundt på nettet og faldt over denne blandt andet.

http://www.pricerunner.dk/pl/4-954357/DVD-afspillere/Philips-DVD-R3595H-250GB-Sammenlign-Priser

Behøver ikke være nogen philips, var bare for at sammenligne...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DVD/HDD optager???
  • Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 37
    #1   3. sep 2008 Den er ikke regionsfri ?

• lasse o
    lasse o Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   3. sep 2008 Jeg selv er ikke støt på nogle endnu som er regionsfri smiley

• #3   3. sep 2008 En ganske fornuftig optager.

Så længe du går efter Panasonic, Pioneer, Samsung, Philips og Sony, så går du ikke helt galt i byen

• #4   3. sep 2008 Det er nok med en 160gb, for selv om du optager i bedste kvalitet, så kan du stadig ha ca 25 timer, og for det meste optager man i den næst bedste kvalitet, og så er der plads til ca. 50 timer, og det er jo en del film. (for hvis du optager i den bedste kvalitet så kan der kun være 1 time på en DVD skive når du vil ha det brændt over, og 1 time er jo ikke helt nok til en film.)

og jeg ville personlig ikke købe Philips da, jeg syntes at de er lidt for besværlige at bruge når man vil redigere i sine optagelser. så ville jeg heller købe noget Sony eller Pioneer da de er langt nemmer at bruge. (og taler af erfaring da jeg har haft både Philips, Samsung, JVC, Sony og har lige for tiden Pioneer)
    og min Pioneer bliver skiftet ud men denne her sony (link fjernet) inden ret længe, da min Pioneer ikke har HDMI udgang.

• #5   3. sep 2008 Nu har jeg selv haft Phillips hdd optager, og jeg var ikke for imponeret, men det kan jo være at de er kommet over de børnesygdomme som min havde. Den gik så i stykker til sidst.

Nu har jeg købt pioneer, og jeg synes bestemt, at den er bedre. Men sony skulle også være gode

Kommentér på:
DVD/HDD optager???

Annonce