2.047 visninger
|
Oprettet:
Endelig pladespiller {{forumTopicSubject}}
Så er det i dag min Pro-Ject Debut III ankommer. Nu bliver jeg endelig pladespillerejer, og kan begynde at høre noget af det der står hjemme i reolen.
Jeg er dog lidt på bar bund med hensyn til hvor den skal placeres, for det er ikke lykkedes mig at få fat i den hylde jeg godt ville have til den. Og så mangler jeg også lidt kabler, men mon ikke de kommer inden for meget kort tid.
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 413
aug 2005
aug 2005
Lyden er selvfølgelig helt anderledes end cd. Meget mere varm og blød i kanten. Ganske rart med lidt variation
Og nålen er en Audio Technica K1 (Mener jeg) Ikke noget at råbe højt hurra for, men den er fin til mit behov. RIAA'en kan dog også tage MC, så der er rig mulighed for at skifte til andre PU's.
aug 2005
aug 2005
Kameraet gør det også rigtig godt. Der er naturligvis meget at vinde med et bedre objektiv, men min egen teknik kan også forbedres kraftigt
Jeg vil prøve at huske at kigge efter Silje, når jeg begynder at lede efter nye plader, men det første jeg skal have klaret, er at rense nogle af de plader jeg allerede har. En del af dem har stået i en kælder i adskillige år og er blevet godt støvede. Hvordan renser jeg dem bedst, uden at de tager skade?
aug 2005
Endelig pladespiller
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside