{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Stedig Denon prblemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har eftehånden oprettet talrige emner om dette problem.. Jeg KAN bare ikke finde ud af at bruge min nye receiver og Playstation... Jeg har bladret den Harry Potter-tykke manual igen i timevis, og jeg kan stadig ikke få Denon til at give mening.. Jeg følger deres instrukser og kommer ingen vejne.. Den lille pære der står Dolby Digital og DTS ovenover, lyser aldrig når jeg afspiller en film der er indstillet til Dolby Digital:S 2 ting har virket - Fifa 08 afspillede fantastisk i DTS - og pæren lyste, og The Bourne Identity afspillede perfekt i Dolby Digital.. Indtil i dag.. Satte den i igen for at høre hvor godt det lød, og puf - den lille pærer lyste ikke mer, og nu afspiller den i DD PLIIxC som lyder, njah ikke fantastisk.. Den står på automatisk indstilling og giver snart op.. Ringer snart til en der kan hjælpe mig, for har haft den i 3 uger nu, og hver gang jeg afspiller noget, lyder det anderledes, sjældent så godt som den skulle... Er der andre der ikke kan finde ud af deres Denon?

Ps. Fifa spiller nu i DTS PLIIxC som lyder ringe... Yihaaa

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stedig Denon prblemer
Kommentér på:
Stedig Denon prblemer

Annonce