{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Vedr. opsætning af surround HK 235. {{forumTopicSubject}}

jeg står med nogen ting på forstærkeren som jeg ikke rigtig kan læse mig frem til i manualen.. der er noget inde i menuen der hedder FreQ som jeg kan vælge og sætte til hvad jeg vil.. den står på 200hz... er det rigtig .. og hvad skal det ellers stå til derinde for og lyde optimalt ? global bass eller independent .. der er så mange ting så jeg slet ikke kan finde rundt i det... har haft forstærkeren i over 2 år nu.. og nu vil jeg sku ha' sat det hele rigtigt op! er der nogen kloge hoveder der har styr på HK og ved det ... på forhånd tak.. skriv venligst så meget i ved...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• kigge på 4 radiatorer der ikke giver varme 1.467 kr.
  • Sæt håndtag på IKEA skab + "opslagstavle" 300 kr.
  • Hænge stort lidt tungt billede op på betonvæg 500 kr.
  • Tilslutning og opsætning af tørretumbler 1.200 kr.
  • Opsætning af lampe 300 kr.
  • Skifte vandhane baseværelsesvask 450 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. opsætning af surround HK 235.
  • #1   8. mar 2006 FreQ skulle vist gerne være frekvens. smiley

• #2   8. mar 2006 jaeh... det har jeg også nogenlunde læst mig frem til ! hehe.. det er ikke så meget det der er problemet.. det er mere hvad skal den stå på ? :S

• #3   8. mar 2006 hmm... ja det er så fint nok .. :S det hjalp da lidt .. men mine højtalere er HKTS 7 ... der står i manualen at de er Frequency Response - 35Hz - 20kHz (-6)

men når jeg så sætter alle højtalerudgangene til og køre 40Hz så syntes jeg ikke rigtig der er nogen bass i subben.. :S at den ikke kommer med den bass på tidspunkter den skal .. :S gør jeg noget forkert ? og det der globalt og independent det fatter jeg NADDA af .. smiley du kan se manualen til HKTS 7 på www.harmankardon.dk ... det ville være rart hvis du kunne hjælpe mig til og indstille det 100% og det der "level adjustments" skal jeg bare lade dem stå på "0" ?

Kommentér på:
Vedr. opsætning af surround HK 235.

Annonce