{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Lidt blandet spørgssmål.. {{forumTopicSubject}}

Halløj..

Mangler/savner smækket i mellemgulvet fra mine gulvhøjttalere.. Hvordan kan jeg teste om de rent fysisk kan give mig det? eller er det mit stuegulv der er så ringe det æder/absoberer alt den lækre lyd..

Nu har jeg eksperimenteret en del med min sub ang. placering osv for at se om den kan give mig den her fantasktiske følelse..
Alverdens eq instillinger er osse prøvet uden held, giver bare mere jordskælv..

Ved godt man alrdig kan/må sammenligne højttalere, men det kan ikke passe at en Klipsch med 2x8" ikke kan levere bare lidt ala det samme som en Jamo X870 kan med en enkelt 10" sidemonteret for de kunne satme give en mavepumper i forhold til.. smiley

Hvilken frekvens deler i fra på subben? Har som i kan se under min profil nogle lækre højttalere smiley

Burde man egentlig bare dele derfra hvor ens gulvhøjttalere/fronter slutter deres evner?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt blandet spørgssmål..
  • #1   17. mar 2009 Det lyder ret underligt, med det Setup... Hvor står din bass, når man kigger ind på din skærm? synes ikke jeg kan få øje på den.

    Har du indstillet evt. phase og frequensy rigtigt?

    Mvh.


  • #2   18. mar 2009 Den er flytttet i forhold til de nuværende billeder.. Men den står til venstre for tvmøblet faktisk hvor fronten er placeret..

    Men hvilken freq burde jeg dele ved.?


Kommentér på:
Lidt blandet spørgssmål..

Annonce