{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktiv sub???
  • #1   17. mar 2009 hmmm hva er dit budget?? er det i 3000kr klassen eller 30000kr ???

• #2   17. mar 2009 Ja forresten.. omkring de 5ooo smiley

• #3   17. mar 2009 Hej Bjørn.

Hvis du leder efter noget rigtig lækkert, så har jeg her et forslag. Nej... Det er ikke endnu et kedeligt mainstream produkt fra HiFiklubben. Lad mig med det samme sig, at dette mærke er et af de mest anerkendte mærker i Tyskland inden for højtalere. Og så kan man sagtens sige alt muligt pis om Tyskland... Men kvalitet, det kan de finde ud af at lave. Og hvor mange giver deres kunder 12 års garanti?!

(link fjernet)
    er linket til tingesten. Den er MEAN! De har ingen forhandlere, så man handler direkte fra deres hjemmeside.

Jeg har selv deres System 4, og jeg er virkelig overrasket over hvor godt det er. Selvom jeg havde læst tonsvis af anmeldelser fra adskillelige tyske HIFI magasiner (der iøvrigt priser stort set alle deres serier til skyerne).

Et forslag fra mig til dig! :o)

• #4   17. mar 2009 Iøvrigt skulle du da også lige tage et kik på System 4 subben M 4500 SW. Det er den jeg har... Den er også aktiv. Rigtig lækker enhed!

• #5   18. mar 2009 Hvad med en JBL L8400P koster under 5k.. Lyder ret godt..

• #6   18. mar 2009 jeg havde uden tvivl købt en svs.. ja den er stor , men for satan, den er simpelhen så vild. prøv og søg om svs på hifi4all.dk der er en masse der har skrevet om dem, jeg har selv svs pb12 nsd, og den går lige ned til omkring de 15hz så hele huset ryster godt smiley

• #7   18. mar 2009 Thomas j... Tak for forslaget.. Men hvad så hvis det går istykker? så skal det jo sendes osv.. Syntes jeg helst vil have en fra en butik, hvor man kan køre hen hvis der er noget reklamation på det grej man køber..

Vil have B&W Fronter engang. Men det behøver min Sub ikk og være..

• #8   18. mar 2009 Hvis den går i stykker (det tvivler jeg stærkt på), så sender de dig en ny sub, og du sender så din sub retur i den embalage den nye kom i... OG de betaler din porto. :o)

Hvis du ønsker value for money, og noget lækkert gear, der ikke koster det hvide ud af øjnene. Så er Teufel altså sagen. Det er mit råd til dig... Du vil så absolut ikke fortryde det. Skulle du lyste at hører et sæt teufel, så bare kom forbi. :o)

• #9   18. mar 2009 Tror jeg skal forbi Butikken her i byen (Audio Vision) og se hvad han har smiley

Der er hvis niget der hedder Mission, Mener jeg..

Kommentér på:
Aktiv sub???

Annonce