{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.269 visninger | Oprettet:

Lyden af Onkyo? {{forumTopicSubject}}

Godaften.

Jeg står nu og ville til at opgradere min biograf... Jeg havde tænkte mig først at anskaffe en Onkyo 876, og så senere udskifte min CV med B&W CM-serie... Er der nogen der ved hvor man kan få et prøvelyt på Onkyo receiver? Jeg synes rigtig godt om dens design, men kender INTET til lyden. Jeg leder efter en receiver med nogle kræfter, og med en "varm" lyd, da den skal sammensættes med CM1 som front og baghøjtalere:) Vægter klar surround-lyd højere end stereo...

Jonas Bork

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyden af Onkyo?
  • #1   3. jun 2009 Snakker vi surround og lyd til film, som hovedinteresse, så kan du aldrig gå helt ad vejen med Onkyo. De er som skabt til hjemmebiografen. :o) Jeg ville tilbyde dig at komme i mit showroom og lytte til en Onkyo 606, men du bor et godt stykke fra Holstebro. ;o)

• #2   4. jun 2009 Onkyo synes jeg altid har haft noget af den bedste lyd i klassen.

Uanset om vi snakker stereo eller surround, så spiller det godt.

Ville nok vælge CM7 som fronthøjttalere.

• #3   4. jun 2009 Thomas J:
    Hvis tilbuddet gælder, så vil jeg gerne sætte en dag af til lytning?! Har været soldat i Holstebro, så kender efterhånden vejen derop;)

Allan A:
    Jeg har nu bestemt mig for CM1 i front da de sagtens kan spille stort nok. Har i hvert fald (efter at have lyttet adskellige gange til modellen) dannet mig et indtryk af at de små reolhøjtalere spiller rigtig godt på et par standere. Synes ikke at de mangler hverken bund eller overskud. En af grundene til at jeg vil skifte er også at jeg vil prøve at have standerhøjtaler, så CM7 er udelukket smiley

• #4   4. jun 2009 Valget på ny receiver stod oprindelig mellem Harman Kardon AVR355 og Onkyo 876... Dog hælder jeg klart til Onkyo... Er Onkyo lys i lyden, eller mere mørke i det?

• #5   4. jun 2009 Jeg har selv en Onkyo TxSr710E og den er bare lækker. Har haft den i 4 år og det eneste der trænger til at bliver skiftet ud er Dvd, så jeg kan få hdmi tilslutning og blue-Ray.
    Så kan kun anbefale Onkyo til en hver tid

• #6   6. jun 2009 Men er onkyo lys i lyden ligesom fx denon eller er den "mørkere" fx ligesom NAD?

Kommentér på:
Lyden af Onkyo?

Annonce