{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Niclas N
Niclas N
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Hjælp tll 5.1 receiver. 2 HDMI udgange {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Som skrevet i en tråd længere nede skal jeg have mig en mindre hjemmebio. Jeg er nok kommet til en løsning hvor jeg både har et fjernsyn og en projektor, Derfor jeg skal bruge 2 HDMI udgange.
Jeg har været i HIFI klubben og det billigste de havde var en til 14000 hvilket er noget mere end hvad jeg havde regnet med. Nogen der kan anbefale noget der er billigere eller skal jeg helt droppe den ide og så bare køre med scart til fjernsynet?

Niclas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp tll 5.1 receiver. 2 HDMI udgange
  • #1   20. aug 2009 så må du jo købe andre steder.

Som et meget hurtigt eksempel.
    så var jeg tæt på og købe pioneer VSX 1018THX.
    den havde vidst 3 ud og 3 ind.
    til 7000kr.
    Købte den bare ikke fordi jeg ikke kunne lide lyden.

Men 100% sikkert.
    Med det du leder efter burde du ihvertfald også kunne finde en til max 7000.

• Niclas N
    Niclas N Tilmeldt:
    aug 2009

#2   20. aug 2009 Okay er der nogen der lige har nogle links til nogle gode forhandlere evt.

• #3   20. aug 2009 Min nye Pioneer VSX-LX52 har 4 bagindgange, 1 frontindgang og to udgange!
    Super lækker forstærker som godt kan findes til 9500!

• #5   20. aug 2009 invister evt. i en billed processor,

ud over det så ville DENON AVR-4310 gøre det super godt. den er bare lidt kostbar ja.

Hvad må en reciever koste?

• #6   20. aug 2009 Hvad med bare at investere i en HDMI splitter? Det mener jeg da f.eks. Av-Connection har. Og så kan du jo vælge og vrage i receivere.

• #7   20. aug 2009 Hvad med en Onkyo 876 fra Tyskland? Den fås til ca 6500,-. Den er udstyrret med 4 HDMI indgange og 2 HDMI udgange. Fik jeg nævnt at den spiller RIGTIG godt i surround? smiley

• #8   20. aug 2009 Jeg er HELT enig med Jobas B. Få da fat i sådan en Onkyo. Det vil du slet slet ikke fortryde. :o)

• Niclas N
    Niclas N Tilmeldt:
    aug 2009

#9   21. aug 2009 Okay det lyder som om at jeg skal kigge efter den der Onkyo, syntes også at prisen passer.
    Det med en splitter snakkede jeg også med ham i HIFI klubben om men han sagde at det ikke virkede optimalt, er der nogle der har erfaringer med det? For hvis det fungere som det skal så har jeg jo mange muligheder at vælge imellem...

• #10   21. aug 2009 Forsøgte selv med en splitter... men det er sgu noget skræl! Enten skal man hen og trykke på skidtet... eller også skal man have endnu en fjernbetjening!

• #11   21. aug 2009 Hvorfor dog det?
    Du skal da bare have en splitter der sender signalet videre uden at røre ved det? Det er super nemt, koster ikke alverden og fungerer upåklageligt.
    Jeg arbejder i Expert, vi har MANGE hdmi splittere til at køre, og der er sgu ikke noget i vejen for det - overhovedet!

• #12   21. aug 2009 Når det er sagt vil jeg så stadig anbefale dig Onkyo - det er sgu bare noget der spiller!

• Niclas N
    Niclas N Tilmeldt:
    aug 2009

#13   21. aug 2009 Okay.

Er der nogen der har et link til sådan en Onkyo ved en forhandler syntes ikke lige jeg kan finde noget når jeg googler den.

• #14   21. aug 2009 (link fjernet)

Dem her kan du roligt købe af. Det har jeg gjort flere gange. :o) Det går stærkt, og så er de rigtig flinke.

De har også en model i sølv, der er lidt billigere.

Kommentér på:
Hjælp tll 5.1 receiver. 2 HDMI udgange

Annonce