Pioneer VCX-921 {{forumTopicSubject}}
Hjælp
Min Pioneer-VSX, som jeg har benyttet som lydanlæg i en årrække driller!
Efter en strømafbrydelse kunne jeg se, at den stod og blinkede med en fejlkode. Den virkede sådan set som den skulle, men jeg blev irriteret af at se på dette blink i displayet.
Jeg fandt ud af, at man skulle reset'te og det gjorde jeg så - desværre.
Jo, blinkeriet er stoppet, men det er efter adskillige timers roderi ikke lykkedes for mig at få lyd ud af den.
Jeg plejer at at få lyd fra TV'et via et optisk kabel og troede at det var noget med det - men:
Trykker jeg Airplay på telefonen og vælger et musikstykke, så agerer den som om den afspiller, men der kommer ingen lyd.
Benytter jeg internet-radioen i Pioneere'en kan man se, at den afspiller, men der kommer bare ingen lyd.
Jeg er tæt på at opgive, men er jo egentlig glad nok for apparatet.
Er der én der nemt kan sige, hvad der er i vejen?
jan 2017
Følger: 1 Svar: 1
Ellers kan være din højtaler står på none
Ellers prøv andet kode på renset
maj 2019
Følger: 1 Svar: 2
okt 2011
Følger: 12 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 8
Mit bedste bud må være en indstilling et sted eller højtaler kabel sat i forkert udgang
Træk alle kabler ud og nulstil til fabrik indstillinger så burde den virke
Ved godt det ikke er sjovt at indstille den på ny da der er mange indstillinger
maj 2019
Følger: 1 Svar: 2
Men jeg kan ikke få den til at sige noget fra TV-apparatet. her har jeg et optisk kabel sat i opt-1. Og jeg kan se, at der er lys i kablet. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvor jeg skal fortælle den, at TV'ets input er Opt-1. TV'et er sat til med et HDMI-kabel og jeg har under indstillingen Input slået lyd fra HDMI fra og sat den til Optisk. Jeg har prøvet alt muligt, synes jeg, men intet giver lyd fra TV'et.
okt 2011
Følger: 12 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 8
Menu
4.system setup
b.input setup
Så ved input vælger du TV/sat også går du ned til digital in og der skal stå OPT-1
maj 2019
Følger: 1 Svar: 3
Pioneer VCX-921