1.283 visninger
|
Oprettet:
Ny reciver... men hvad skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}
Der skal ny reciver til, og har et max på 4000kr.
Lige nu har jeg en yamaha rx-v440rds
Jeg ville have en denon avr-1910, men de er i rest ordre til levering i maj!!!!
Men kigger nu på yamaha rx-v565rds eller pioneer VSX-919AH-K
Højtalerene er dali 5005 i front og concept for resten + 12" sub.
Jeg er glad for min yamaha, men den er ved at blver overhalet inden om, af de nye muligheder, HDMI, true HD osv.
Hvad skal jeg vælge??
kom med in-put, jeg er meget i tvivel
johnny
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 86 Svar: 570
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 1 Emner: 23 Svar: 983
http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=55&products_id=411
aug 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 37
aug 2008
Det kommer jo også an på om det er relevant for dig .. men syntes da det er værd at kigge på. Den onkyo, så ved jeg kan læse, skulle også være supergod.. men det for jo skelligt hvad man hører efter. Marantzen har så vidt jeg kan læse frem til, også en super god lyd, og det kan også være værd at se om de har multieQ, så de kalibere også din sub - hvis du har tilsat sådan en.
sep 2008
Min processor har disse formater Dolby Pro Logic IIx, Dolby Digital, Dolby Digital EX, DTS, DTS-ES og DTS Neo:6 og den spiller sammen med min forstærker bedre end noget man finder i 4000 kroners klassen f.eks.
aug 2008
Når bluray har et andet lydspor til HD lyd, så ville det jo også være rart at forstærkeren kan trække det jo.
Desuden også det nye format logic IIz, som nogen måske vil bruge..
Siger jo heller ikke det er en dårlig forstærker.. men man skal jo bare huske på det, hvis man vil bruge bluray f.eks. i fremtiden osv..
sep 2008
man skal ikke stirre sig blind på en masse smarte ord hvis man leder efter god lyd
Jeg vil sige hvis man kigger på receiver i 4000kr klassen så er bluray ikke noget man skal kigge efter pga. lyden.
aug 2008
sep 2008
Ny reciver... men hvad skal jeg vælge?