HJÆLP Vedr Nyt Anlæg/Seround! 20.000kr {{forumTopicSubject}}
Jeg står med et støre problem jeg skal vælge nyt anlæg efter at have solgt mit NAD DALI System..
Da jeg er flyttet til nyt og ikke har plads til gulv højtallere skal jeg have noget mindre, men som stadig kan spille fra sig.
Har kikket på:
Sæt 1.
B&W M-1 hele vejen rundt
B&W ASW 10CM sub
DENON AVR-2310 surround receiver
Sæt 2.
Scandyna MINIPOT 1999kr for
Scandyna Center
Scandyna Smaal pot 1499kr Bag
B&W ASW 10CM sub
DENON AVR-2310 surround receiver
Sæt 3.
BOSE Lifestyle V30
Sæt 4.
DISCONTINUED KEF KHT3005 5.1 SPEAKER SYSTEM.... Syntes dog ikke at jeg fik hørt hvad jeg ville på det sæt`?
Skriv gerne jeres meninger ?? og gerne hvis i har +er og -er, ved de forskellige systemer. Eller hvis i har kendskab til andre fede små systemer???... prisen skal gerne ligge omkring de 20.000 plus minus
Vil have noget fedt til film, men skal osse kunne spille okey højt og godt!!! på forhånd tak
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 364
http://www.teufel.eu/THX/System5-THX-Select2.cfm
Ulempen er selvfølgelig at du ikke kan høre det, da de kun sælger via nettet. Tilgengæld roses deres højtalere til skyerne af de fleste tyske HIFI magasiner. :o)
Blev dette system solgt af fx Hifi Klubben ville det koste det dobbelte. Men i og med at det kommer direkte fra fabrik sparer man en del penge, hvis man tør tage chancen. ;o)
Når ja - 12 års garanti og 8 ugers returneringret.
Jeg er MEGET begejstret for mine ejne Teufel højtalere. Hehe... :o)
apr 2008
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 75
Jeg vil i hvert fald ikke vælge Bose, jeg syntes ikke de giver meget andet end bulderbund, som pris for deres små kasser.
Nu er Tapeconnections hjemmeside detsværre lukket så kan ikke lige se priserne, men ellers kunne noget Dynaudio Excite måske lige presses ind under budgettet. Jeg mener excite X12 står til 3000kr per styk, så tager du 4 af dem er du på 12K, og så en X22 som center sammen med en Sub 250, så er du rimeligt godt kørende.
mar 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
apr 2008
apr 2008
mar 2007
mar 2007
OG men tager nu stadig gerne mod flere forslag / erfaringer med disse eller andre mindre anlæg
HJÆLP Vedr Nyt Anlæg/Seround! 20.000kr