{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.642 visninger | Oprettet:

Kenneth P
Kenneth P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

HJÆLP Vedr Nyt Anlæg/Seround! 20.000kr {{forumTopicSubject}}

Jeg står med et støre problem jeg skal vælge nyt anlæg efter at have solgt mit NAD DALI System..

Da jeg er flyttet til nyt og ikke har plads til gulv højtallere skal jeg have noget mindre, men som stadig kan spille fra sig.

Har kikket på:
Sæt 1.
B&W M-1 hele vejen rundt
B&W ASW 10CM sub
DENON AVR-2310 surround receiver

Sæt 2.
Scandyna MINIPOT 1999kr for
Scandyna Center
Scandyna Smaal pot 1499kr Bag
B&W ASW 10CM sub
DENON AVR-2310 surround receiver

Sæt 3.
BOSE Lifestyle V30

Sæt 4.
DISCONTINUED KEF KHT3005 5.1 SPEAKER SYSTEM.... Syntes dog ikke at jeg fik hørt hvad jeg ville på det sæt`?

Skriv gerne jeres meninger ?? og gerne hvis i har +er og -er, ved de forskellige systemer. Eller hvis i har kendskab til andre fede små systemer???... prisen skal gerne ligge omkring de 20.000 plus minus

Vil have noget fedt til film, men skal osse kunne spille okey højt og godt!!! på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP Vedr Nyt Anlæg/Seround! 20.000kr
  • #1   4. apr 2010 Du kunne jo kigge på det her system:
    http://www.teufel.eu/THX/System5-THX-Select2.cfm

Ulempen er selvfølgelig at du ikke kan høre det, da de kun sælger via nettet. Tilgengæld roses deres højtalere til skyerne af de fleste tyske HIFI magasiner. :o)
    Blev dette system solgt af fx Hifi Klubben ville det koste det dobbelte. Men i og med at det kommer direkte fra fabrik sparer man en del penge, hvis man tør tage chancen. ;o)
    Når ja - 12 års garanti og 8 ugers returneringret.

Jeg er MEGET begejstret for mine ejne Teufel højtalere. Hehe... :o)

• #2   4. apr 2010 Nu kan jeg se at HFK har et surroundsæt med B&W 600 serien til 13K, var det ikke en mulighed? de spiller i hvert fald godt, og fylder ikke ret meget. og beholder du den denon reciver du har valgt, så er du også under de 20K.

Jeg vil i hvert fald ikke vælge Bose, jeg syntes ikke de giver meget andet end bulderbund, som pris for deres små kasser.
    Nu er Tapeconnections hjemmeside detsværre lukket så kan ikke lige se priserne, men ellers kunne noget Dynaudio Excite måske lige presses ind under budgettet. Jeg mener excite X12 står til 3000kr per styk, så tager du 4 af dem er du på 12K, og så en X22 som center sammen med en Sub 250, så er du rimeligt godt kørende.

• Kenneth P
    Kenneth P Tilmeldt:
    mar 2007

#3   4. apr 2010 Jeg siger på forhånd tak for alle de gode bud.. Men jeg ser at meget at det i skriver osv. er det man ville kalde for Alm. kompakt højjtallere og det er jeg ikke så vild med. alså design messigt. det er der for at nu når det skal være mindre de næste par år vil jeg gerne have noget mindre smart og gerne højglands sort eller hvis.. og grunden til at jeg osse har kikket på disse sæt er pga min stue er godt nok firkantet men tv bordet står mod spisebordet alså det drejer sig om at højjtalleren skal op og hænge hvis de skal lyde ordenligt.. Hmm Så ved ikke helt ?..

• #4   4. apr 2010 Ellers så kig på Everything-but-the-box Venus (link fjernet) de står godt nok til 5000 stykket, så til surround bliver de for dyre, men til sterio tror jeg det vil være et fedt sæt. de er lavet til at henge frit i luften, fra stålwire fra loftet.

• #5   4. apr 2010 Der ud over så kan du jo også få vægbeslag til B&W 600 serien i sættet fra HFK.

• Kenneth P
    Kenneth P Tilmeldt:
    mar 2007

#6   4. apr 2010 Hmm det er sku svært.. prøver at fange ham.. kommer lang vejs fra smiley men bor i kbh?

• Kenneth P
    Kenneth P Tilmeldt:
    mar 2007

#7   5. apr 2010 ja kunne jo godt lade sig gøre hvis jeg stadig boede i jylland.. men hvor bor du i jylland ca.? kommer jo af og til der oppe.. Men ja tak siger osse tak for hjælpen..

OG men tager nu stadig gerne mod flere forslag / erfaringer med disse eller andre mindre anlæg

Kommentér på:
HJÆLP Vedr Nyt Anlæg/Seround! 20.000kr

Annonce